tirsdag 21. august 2012

Blanke ark!

Da er det på tide med en ny start!
Bloggen har fått nytt navn og utseende som jeg
tror jeg er fornøyd med, og som beskriver litt
hva jeg er i ferd med å gjøre videre.

Skal være 100% nettstudent det kommende året.
Jeg er utrolig spent. Gleder meg. Men gruer meg mest.
Har aldri vært intr. i å gå skole.
Men den siste tiden har følelsen av å ville utrette noe
blitt større og større. Kanskje jeg kommer til å like skole nå?
Planer var å ta et års voksenkurs for å få studiekompetansen,
 men kurset ble det ikke noe av pga for lite påmeldte.
Kjempe trist.
Nå tar jeg saken i egne hender og skal bevise, mest for meg selv,
at dette klarer jeg!
Ett    skritt     av     gangen.

I tillegg har vi fått skolegutt i hus!
En ny milepæl er nådd.
Rart, trist og kjempe stas på en gang.
Imorgen starter lillemor i ny barnehage også.
Mye som skjer.
Nye rutiner og ny hverdag.
Gledes!

I anledning skole og barnehagestart har vi baka
kjempe godt matpakkebrød!


Mye morsommere enn valige firkanta brødskiver.
oppskriften fant jeg her. :)

Ha en fin uke!

Klem

4 kommentarer:

  1. Hurra! Godt du er tilbake! Håper du kommer deg i gang med studeringen, det blir sikkert mye mer spennende nå enn hva det var før. Slik har jeg det i alle fall! Jeg tenker ofte på hvor gode karakterer jeg kunne ha fått hvis jeg la inn like stor innsats i skolearbeidet før som jeg gjør nå. Herregud, vondt å tenke på :P Og så er det alltid godt å begynne litt på nytt, jeg har troa på deg!

    Gratulerer med skolegutt da! Hvor tiden flyr!

    Ha en fin dag, gleder meg til flere oppdateringer ;) Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med skolegutt - ny epoke i livet det der :-)
    Bloggen har blitt kjempefin, navnet på bloggen likeså!
    Ha en fin uke, med nye rutiner =)

    SvarSlett
  3. Herlig og søt lyslenke lenger ned her!!
    Corokiaen vil nok ha rikelig med vann ja,og den er nok enklest og drive fram ute. Men fin er den uansett :)
    Lykke til med studier og med skolegutt! :)
    Og takk for besøket-Kjempetrivelig!!

    SvarSlett
  4. Så spennende med en ny start :) Det er alltis like spennende når man skal begynne på noe nytt. Jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlett