mandag 3. juni 2013

Jøss

Hele to oppdateringer på to dager. ;) 

Jeg begynner tydeligvis å bli meg selv igjen.
Ja, dvs. etter nesten et år med null kreativitet, null treningslyst, 
null energi og lite lyst til noe som helst. 

Enkelt og godt!
1 banan, 100 g skogsbær, 100 g vaniljeyoghurt og 2 dl Fun fruktfest

Nå begynner ting å ordne seg. 
Jeg storkoser meg på jobb hos Søstrene Grene sammen med
herlige medarbeidere, trivelige kunder og masse spennende varer.
*
Vi har SOLGT huset.
Men ikke kjøpt. Man må visst ha tålmodighet når man er på husjakt.
Noe jeg ikke er kjent for å ha. ;)
Klør i fingrene etter ett år i leid leilighet. 
Vil pusse opp noe, male noe eller forandre ett eller annet!! 
Men det spørs om jeg kan spare opp litt arbeidslyst. 
Med dagens boligpriser er det meget sannsynlig det blir et oppussingsprosjekt på oss. ;)


Mannen har lagt seg på den sunne linje, og jeg prøver å henge meg på.
Siste tiden har vel ikke bestått av veldig mye trening og sunt kosthold.
Det merkes på garderoben, så nå er det greit å skjerpe seg litt før det blir verre. ;)
Mannen skal blir større og jeg skal bli mindre. 
Vi får se om vi klarer å nå målene våre. ;)
HeppHepp!


Tursesongen har begynt for fullt, og både ungene og jeg 
synes det er stas å samle flest mulig StikkUT-poster. 
Har allerede tatt en kjapp tur idag, men været er bra,
så det spørs om jeg skal plukke opp ungene å ta en til i ettermiddag.

Kjøkkenet er vasket, ukens brød er bakt og jeg kan ha god samvittighet. 

*

God mandag til deg!

1 kommentar:

  1. Hei, så koselig å se livtegn her på bloggen din :)
    Søte barn og fine bilder som alltid hos deg. Spennende tider med hussalg og husjakt skjønner jeg. Håper dere finner drømmehuset. :)

    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett