søndag 10. november 2013

Bloggtørke

Jada joda neida såå..

Tenkte jo at når nytt hus var kjøpt så kom blogglysten tilbake også..
Men neida.
Det har vært så mye å henge fingrene i at det har absolutt ikke blitt prioritert. 

Vi har kommet oss i hus nå. 
Ikke iorden.
Men i hus.

Mye er enda i pappesker og jeg kjenner at energinivået ikke er helt på topp.
En ting er sikkert; Aldri mer flytting!
Sånn passe drittlei pappesker og rot.


Det nærmer seg jul. Idag fant jeg kameraet nederst i en pappeske 
og fikk knipset et bilde av gullungene. 
Så ble det julekort i år også da. ;) 

Klarte å finne frem nok gulvplass i garasjen til å få inn bilen også.
Plutselig kommer snøen, og ikke rakkern om jeg har tenkt å måke bil tili på morrakvisten.

Snakkes plutselig! ;)


2 kommentarer:

  1. Skjønner deg så godt,vi flytta In for 4 mnd siden og ser eg masse esker eller rot nå så kjenner eg at eg blir heilt stressa,bivirkninger etter flytting Hihi...
    Lykke til med innredning og alt!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Koselig bilde av småtrollene dine. :)
    Lykke til med innboing av nytt hus. Det tar tid å komme til rette, men jeg er sikker på at dere får det fint.
    Alltid koselig å lese når du legger ut nye innlegg, så jeg håper du får overskudd og bloggelyst etterhvert. :-)

    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett