tirsdag 10. april 2012

Hverdag

Påsken har vært kjempefin.
Vi har vært på hytta og vi har feiret bursdag for 6 åringen.
Vi har spist godis til frokost og kvelds.

Hytta:


Verdens koseligste!

Nå strammer buksene og det blir godt å komme
skikkelig igang med hverdagen.
Trening, et normalt kosthold og jobbings.
Hatt min første dag i ny jobb idag. Spennende. :)

Så er det vel på tide og begynne å vise frem vårt nye krypinn?
Her er en liten sniktitt fra soverommet vårt.


Fremdeles ganske upersonlig her,
men det blir nok etterhvert. ;)


Dynene er nykjøpt og er så fluffy at jeg nesten ikke vet å få redd opp.
H E R L I G.
Fryser ikke om natta nå om dagen nei!

Hatt en fin tirsdag? Tilbake til hverdagen igjen du også? :)

HUGZ

8 kommentarer:

  1. Så deilig med nye dyner :)) Ingenting er deiligere enn fluffy dyne og nyvasket sengetøy!
    Så fint soverommet er - jeg gleder meg til å se resten av huset!

    Gina

    SvarSlett
  2. Så koselige påskeinnlegg du har laget. :)
    Yes.. full hverdag igjen her også. Etter en god ferie er det fint med litt hverdag igjen synes jeg. Men vi skal ha ny "ferie" (langweekend i Geneve hos svigers) om bare en uke, så vi jusker litt der da.. hehe..
    Jeg har forresten bytta ut dyna til Kasper i påsken. Han ble plutselig for stor for jr.dyna si, så nå har han voksendyne og er stolt som en hane! ;) Frista litt å kjøpe nye dyner til oss også når jeg kjenner hvor god dyna hans er.. Kanskje nye sommerdyner?? :)
    Ha en finfin uke. Kjekt med sånne korte uker. ;)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Heihei:) Ja det var det jeg tenkte, hvorfor skal jeg ha noe jeg aldri kommer til å bruke, bare ligge der når det kanskje er verdt omså noen tusenlapper????? Nei så jeg sitter og venter i spenning for hvor mye jeg får for konvolutten jeg sendte i dag.

    SvarSlett
  4. Ingenting er bedre enn lekker sengetøy og herlige dyner! Høres ut som du har hatt en flott påske! Stor klem til deg

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :)

    For en sjarmerende og nydelig blogg du har her!
    Skikkelig god-følelse :)

    Håper du har hatt en fantastisk påske på hytta!

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig hytte! Minner litt om den vi har i Eidsvågen, med stabbur og greier! Det er godt å ha et sted å komme seg bort fra hverdagens kjas og mas i ferier.. Hvordan gikk det med skibyttingen ?! Skjønner godt at han vil ha ski med litt fart i.. Da får en heller lære seg hvordan man smører ski :P

    Så koselig dere har fått det da! Vi er på leilighetsjakt selv vi nå.. Her i Oslo er det vanskelig å finne noe vi har råd til, desverre.. Men det kan hende vi er heldige, så det skader ikke henge seg på noen budrunder :P

    Ha en fiiiin kveld! Klem :)

    SvarSlett
  7. For et idyllisk sted:):) ja gøy å se blider fra "krypinnet", mye spennedne som skjer hos deg om dagen:) Lykke til med nyjobb:) ps!!likte speilet ditt veldig godt!!

    ja her er det full hverdag igjen, nå skal det bli digg med helg:) klem

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Du er en av min favoritter - derfor en award til deg inne hos meg :)
    God helg og klem fra meg!

    SvarSlett