fredag 6. april 2012

Påskekos?


Idag har vi testet skia!
Jeg kjøpte ski til min kjære i bursdagsgave og til meg selv i samme slengen.
Vi begge har ikke gått på ski siden barneskolen sikkert.
Jeg kjøpte smørefrie bortoverski.
Gleda oss masse til å komme opp i løypene og teste ut.
Og vi begge ble SKIKKELIG skuffa!!
De renner jo søren ikke! Stopper jo nesten opp i nedoverbakkene.
Kjennes igrunn ut som å gå på sandpapir.
Neeeh. Jeg er negativ......
Men nå er de kjøpt. Og kvitteringen pælma..
Og for de som tror det er idyllisk på skitur, så tar de grundig feil.
Ikke i familien SuperSutre.
Grein ikke den ene ungen så grein den andre..
Tålmodighetsprøve for mor og far som prøvde så fint å smile til alle som sklei forbi.
Så begynte det å snø. MASSE. Og det ble kaldt.
Så da dro vi hjem.
Spiste pølser på termos og kakao på leikeplassen utenfor isteden.


OG SJOKOLADE.
Da ble alle glad igjen!
Ikke fikk jeg tatt et eneste bilde heller oppi all knølinga... ;)

*

Vel.
Nå skal vi på hytta der min far lager påskemiddag til oss.
Forhåpentligvis påskeegg også. Påskeharen kommer alltid på hytta! Hihi..
Da er det egg til både store og små barn. GLEDES!
Og det  er bare 20 min unna. Akkurat passlig, spør du meg. ;)

Ha en fin langfredag!
Klem

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Kjenner meg igjen med de smørefrie skiene.. Når en må STAKE i nedoverbakkene, ja - da er det ikke mye artig.. Men en er i alle fall ikke bakglatt da.. Viktig å fokusere på det positive ;) Kos dere i påskehelga! Stoooor klem :)

    SvarSlett
  2. Huff huff ja det er ikke alltid idyllisk på ski nei...Har noen ikke så positive opplevelser selv..men vi må langt tilbake i tid da:)Håper dere koser dere med påskemiddag og at påskeharen har noe ekstra godt til dere etter alt slitet idag:)Fortsatt god påske med eller uten ski:)klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Håper påsken har vært fin ellers da.. haha,jaja.
    Klem!

    SvarSlett