torsdag 29. november 2012

Gingerbread house

Pepperkakehuset er under planlegging. 
Bare inni hodet fåreløbig.. Ser for meg hvordan det skal bli.
Så får vi bare se om det faktisk blir slik jeg har tenkt.
Ting har en tendens til å forandre seg underveis som nye ideer popper opp. ;)
Jeg går iallefall for den klassiske versjonen.
Hvitt, søtt, enkelt.
Klør i fingrene nå. Spørs om jeg må sette igang med en gang. 


Dette er fjorårets versjon. Flere bilder kan du se her
Tror vi må være pittelitt mer avansert i år. ;)

1 kommentar:

  1. Wow så vakkert. Gleder meg til å se årets versjon!! :)
    Vi har bakt pepperkaker i dag. Kasper hadde litt ørevondt i går og da fristet det ikke å sende han på tur med barnehagen i minus 16 grader. Minsten var ikke sen om å melde seg frivillig til å bli hjemme å passe på storebror, så da passet det perfekt med pepperkakebakedag. ;)

    SvarSlett