fredag 7. desember 2012

Kveldskos

Endelig fredagskveld.
Beste kvelden i uka.
Stearinlysene er tent, fredagssnopen er fremme og pleddet er på.


Pepperkakehus ble det i år også.
Simple mobilbilder denne gangen, men det får duge... ;)
De ble forholdsvis enkle, men ungene var superfornøyd med minihusene sine.
Mitt eget ble ikke så aller værst det heller. Jeg hadde et mål om å få til
å lage kinavipp på taket, og jeg fikk det til! Juhu.


Nå lukter det sukker i hele den lille leiligheten vår! ;)
*JUL*


Stemningsbildet fra vinduskarmen for øyeblikket.
Ja nå koooser jeg meg. :)

I morgen skal barna rydde og vaske rommet sitt
og vi har planlagt kakemannbaking og skøytetur iløpe av helgen.
Tror det blir noen fine dager. 

NYT helgen du også!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så flotte pepperkakehus!
    Kos deg - fredag er ukas beste dag :)

    SvarSlett
  2. Så fine pepperkakehus!! helt inponert!
    Ha en fin kveld!!! og god helg =)

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett