tirsdag 4. september 2012

Corokia


 

Heldige meg som fikk den fine corokia`n til bursdagen min for noen uker siden.
Nå gjelder det bare å holde den i live.. So far, so good. ;)


Dagen idag har bestått av historiefaget, nærmere bestemt jordbruksrevolusjonen. Hurra!
Håper jeg får spm om det neste gang jeg spiller "Geni". ;)
Litt rydding i kontorsaker rakk jeg også.
Deilig når det er gjort. Papir har en tendens til å hope seg opp.

I ettermiddag tar vi oss en tur på Emil-forestilling.
"Kjeeeedeliiig" sa 6 åringen.
Vel. 3 åringen er iallefall positiv. ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis med blomsten, håper den er lett å "ha med å gjøre" jeg har kjøpt en slik i dag, vi får jo se hvem som holder de lengst i form. hi hi.
    Fine bilder fra stuen din, håper du får en fin tirsdag tross i Historie lesing.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Corokia er jo så fin ;)

    Kos dere på emil i kveld.
    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett