fredag 14. september 2012

F R E D A G

Herlig fredagsmorgen!
Solen skinner ute.
Enn så lenge iallefall.
Alt var bare fryd og gammen.
Helt til....


..ungene var levert på skole/bhg og jeg skulle rygge inn
i garasje slik jeg gjør HVER dag.
Jeg klarer ikke beskrive hvordan lyden var,
men den hørtes AKKURAT ut som
når man rygger inn i sykkelen sin..!

Og ja.. Det gikk bra med sykkelen..
Beemern derimot, har fått seg en bulk i rompa. 
Samt et knust vindusviskerfeste. 
Den funker da. Men henger å slenger i ledningene..

Da var plutselig fredagsmorgenen ikke så herlig likevell.
Husbonden er informert om saken og jeg har fått
skjenneprekenen min.. Så den værste
jobben er jo unnagjort. 

Håper DIN start på dagen blir bedre enn min! ;)
Nå synker jeg inn i norskfaget for noen timer.. 

SNART HELG!
Og rygg med måte....!

5 kommentarer:

  1. Å stakkars deg!! Jeg klarte å kjøre hengerfeste gjennom garasjedøra en gang. Trodde avstanden mellom bil og dør var liiitt større ;D
    Men trøst deg med at ikke er dere syke, og alle har det bra. Det er bare en bil ;D det er jo faktisk så enkelt. Hørte om en jente på 8, som svevde mellom liv og død i går, pga hun nesten hadde druknet i et boblebad, det setter ting litt i perspektiv. Knæsing av bil kan skje den beste ;))
    GOD HELG!!!!

    SvarSlett
  2. Åååå kjip start på helgen,håper resten av helgen blir fiiin:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Å, så kjedelig start på dagen! Håper resten av helgen din blir strålende ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Whoops, for en start da...;)) Regner med du fikk passet påskrevet, hehe!

    Hyggelig blogg, jeg har lest meg nedover her! Kanskje jeg finner deg på Instagram, er hekta og vel så det:)

    God helg
    Benedicte

    SvarSlett
  5. Få for en kjedelig start på helgen du fikk. Håper resten ble bedre :)

    Dumpet innom siden din ved en tilfeldighet og har bladd meg litt rundt. Masse herlig inspirasjon her inne, så har lagt meg til som følger slik at veien tilbake blir kortere!

    GOD tirsdag og uke videre :)

    klem
    Vigdis

    SvarSlett