torsdag 20. september 2012

En uke her, en uke der..


Nok en uke går mot slutten.
Dagene går i RESERfart! 
Jeg vet ikke helt om jeg synes det er fint eller dumt igrunn.
Jeg har rukket å hatt influensa iløpe av uken,
og også rukket å bli frisk igjen. 
Ikke værst hæ?
Funket med myyye egenpleie. 
Te og C-vitaminer i store doser. 
Pledd og matematikk.
Nå klarer jeg å puste gjennom nesa igjen. 
BEFRIENDE!

Denne uka har jeg også rukket å ha
både langt OG kort hår.
Lange, fine håret mitt.
BORTE.
Om jeg angrer?
Ikke i det hele tatt!
Sååå deilig. Helt ny verden.
Hårvasken var jo gjort på et blunk!
Flette håret skal jeg vel også klare likevel tenker jeg. ;)


Ikveld har håret fått et påfyll med striper og
jeg og ungene er klar for en natt søvn, 
før vi hopper på flyet til Bergen imorgen.
Vi skal besøke pappa på jobb!! 
Han har vært borte i snart 6 uker og
abstinensene begynner å snike seg på. 
Blir vel akvariet, fløybanen og masse kos. 

Gleder oss! 

Finne senga sammen med "Fifty Shades of Grey".
HOHO!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar