tirsdag 2. oktober 2012

Autumn

Dagene blir stadig kaldere og flyyyr avgårde.
Jammen har det ikke blitt oktober!
Og jeg liker det.
Kald, frisk luft.
Innekos med stor kaffikopp.

Uten middagene skrevet opp blir det dårlig med orden
i handlingen og matplanene våre.
Kjempelurt å ha det klart.
Supert å slippe å tenke når man går i butikken. ;)


Nå er det kaffikos og prosentregning på meg.
Faktisk en av de tingene jeg skjønner poenget med å lære.
Hihi.


Ønsker alle en fin tirsdag!
Her skinner den lave høstsola inn vinduet.
... Og lyser opp alle fingermerkene...

Klem

6 kommentarer:

  1. Tiden flyr virkelig av gårde for tiden, og jeg syns ikke det var lenge siden vi var i august. Plutselig er vi i oktober, og jeg må si at dersom oktober går like fort som september begynner jeg å bli rimelig stressa i forhold til juleforberedelser, haha :P

    Kjempesmart å planlegge middagen for hver dag, vi gjør også det og det er så greit for den første som kommer hjem fra jobb når man vet hva man skal lage. Jeg likte veldig godt tavlen du hadde planen på :)

    Fortsatt fin uke til deg - lykke til med prosentregningen!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det har gått KJEMPEFORT! September har bare forsvunnet!
      Har allerede begynt på julegavene jeg. Er faktisk halvferdig! Så deilig! :D

      Tavlen er jeg kjempefornøyd med. Kjøpt hos Riviera Maison. Veldig dekorativ. :)

      Fin tirsdag til deg! Klem

      Slett
  2. Wow jeg er kjempe inponert.
    følger du denne flotte middagsplanen og lager ny uke etter uke?
    sÅ FLINK DU ER.
    ønsker deg en flott høst dag.
    Jeg også elsker høsten.
    Delta gjerne på min Tine K giveaway om du vil.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia! :)

      Sklir avogtil litt ut middagsplanleggingen, men som oftest prøver jeg å ha en liten oversikt over hva som skal lages iallefall noen dager fremover. :) Føler jeg har mye mer kontroll når det er planlagt, og slipper å gruble på disse middagene hver dag. ;)
      Har deltatt på giveawayen. Krysser fingrene!! ;)

      Klem

      Slett
  3. Så deilig uke meny da:) her er vi ikke sååå flinke;( du har en fiiiin blogg!!!

    SvarSlett
  4. Ååå, for en herlig post!!!

    SvarSlett