lørdag 15. desember 2012

DiY Smykke

Krympeplast er jammen morsomt! 
Facinerende hvordan de store, tynne plastarkene
krymper seg sammen og bli små, harde og tykke. 


Det var i utgangspunktet ungene som skulle
lage julegaver av krympeplast
(Noe jeg ikke kan si noe mer om enda),
men jeg klarte ikke holde fingrene unna jeg heller.. ;)  


Kom på at jeg hadde et smykke som var røket 
kjede på og mistet anhenget. 

Noen fine ordtak, 
litt krympeplast, 
og litt fiksing på kjedet...
Og tata! 
Mitt eget personlige smykke! 


Syns det ble kult jeg.. :) 
Det ble laget flere anheng, så om jeg skaffer meg
flere kjeder nå, så blir det enda flere smykker. 
En super gaveidé! 
Eller du kan tre de på ringer og du har
helt spesielle nøkkelringer. :)

Nå er det hånball.
HEIA NORGE!

Fin lørdag til deg.
Klem

6 kommentarer:

  1. Vi har laget nøkkelringer av krympeplast i år, en superfin gave til besteforeldre, tanter og onkler :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. så fine :)
    Ha en flott kveld, klem :)

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Utrolig stilig - slike har ikke jeg sett før :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig, rett og slett!!
    Ha en fin kvled!
    Siri

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Hvilken penn brukte du? Må det være en spesiell tusj?

    SvarSlett