onsdag 2. januar 2013

Happy New Year



Jeg har hatt flere blogger nå, men jeg har aldri falt til ro med verken
navn eller design. Så nå prøver jeg IGJEN. Jeg tenker at det enkle
ofte er det beste, så jeg bruker like så greit navnet mitt. Ferdig med
det! 

I år er det første gang jeg faktisk har litt planer for det nye året og
hva jeg har lyst til å gjøre og utrette. 2012 var igrunn ganske teit og
jeg har vært gjennom mange stunder der jeg rett og slett ikke har 
hatt en anelse om hva jeg har lyst til. Jeg må lære meg å ikke stille 
så høye krav til meg selv, kose meg mer, bekymre meg mindre og 
selv om ting går litt trått innimellom, så er det ikke verdens undergang.
Holde hodet høyt, ikke gi opp om ting ikke går som planlagt og 
lære meg selv bedre å kjenne er noen av punktene på årets "to do"-
liste. I tillegg er planen å få jobben jeg har lyst på og å finne 
drømmehuset og gjøre det til vårt hjem. Såå, wish me luck! 

GODT NYTT ÅR!


5 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år :)) følger etter og gleder meg til å følge deg i det nye året!
    Senke skuldrene og kravene til seg selv tror jeg kan være en lur investering:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så koselig kommentar på bloggen min,sette stor pris på det:)
    Likte kjempegodt navnet på bloggen,kjempefint navn som gav litt sån sositets følelse visst du skjønner kva eg meine,så det kan du tryggt ha:)
    Skjønne jente på bilde!håper du får oppfylt mange av drømmene og ønske e dine i dette året og at det blir et flott år for deg,et år som blir ditt aller beste,det håper eg det blir her og:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flott start på bloggen:) liker både navnet og headeren!
    Følger:)
    klem nina

    SvarSlett
  4. GODT NYTTÅR, Marlene!! FIN BLOGG (som alltid) :D Glede me til å bli inspirert til å gjør om bula vår til et slott ;)) stor klem!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år :) og gratulerer med ny blogg.
    Nytt år og blanke bloggeark. Ikke dumt. ;)
    Liker utseende på den nye bloggen. Gleder meg til å følge deg her.
    Klem

    SvarSlett