mandag 14. januar 2013

Ny uke!


Vi har hatt en finfin helg. 
Avsluttet dagen igår med 4 års feiring for datteren til en god venninne av meg. 
Jeg insisterte på å lage noe og endte opp med kakepops. 
Alltid populært!
Selv om de ikke er perfekt runde... ;)
Veldig gode, men nokså mektige dog. 
Det holder med én. Eller to.... ;)

Klar for en ny uke!
Storhandel tok vi på fredag og ukesmenyen er klar. 


Kanskje du fikk noen idéer? 
Så deilig å handle kun en gang i uka.
En ting mindre å tenke på, og alt en trenger er på plass

Fyr i ovnen, kaffe og god morgen norge nå.. 
Manner meg opp til en tur på treningssenteret. Frister ikke idag.
Minusgrader ute og det er godt å bare sitte under pleddet. 

Har du middagsplanen klar? 
Tar gjerne imot tips til neste ukes planlegging. :)

Ha en fin mandag!


Ps: Går mye i bilder fra mobilen om dagen.. Får bli flinkere å dra frem speilrefleksen snart. 
Det oppdateres stadig på instagram. Følg meg gjerne; marrlenehh :)

3 kommentarer:

  1. Så herligt dei kakepopsene såg ut,fekk virkelig lyst på:)
    Så flott å planlegge middag for ei veke,og det var ein variert og flott middagsmeny du hadde:)

    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Genialt å planlegge middagsuka på den måten. Prøver å gjøre det samme her i hus, men planene blir nesten alltid forskjøvet når mannen og jeg sjeldent er hjemme samtidig :P Sparer en del penger på det da! Ha en fin dag! (må lagre den nye bloggen din et sted, ser jeg går glipp av oppdateringene dine ;) Klem!

    SvarSlett
  3. Så herlig!
    Du må gjerne legge ut oppskrift på vårruller også, hint-hint ;D!
    Bilder med mobilen er helt greit, bildene er superfine!
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett