lørdag 26. november 2011

Oh jul med din glede.

Imorgen er det første søndag i advent. Åiåi! Kanskje jeg skal bli litt flinkere å oppdatere her også da.. 
Har testes disse sjokoladene fra funsjonell mat. Kjempe god!! 


Ellers så har jeg ligget med omgangssyke siste dagene. Snakk om kjedelig!! Og i kveld er det julebord.... Får nok bare stå over det. Føler meg bedre idag, men sløv. Frister ikke med fest igrunn. Kanskje jeg skal komme meg opp av soffan og prøve å fungere litt. Har gjort 1 fornuftig ting idag da. Satt adventstakene i vinduene. Så koslig! Må opp på loftet for å finne julestjernene o.l. Har ikke ladet meg helt opp til det enda. Driver å vurerer om jeg skal stryke julegardinene på kjøkkenet nå. Men egentlig så har jeg lyst å bare sitte her. HELE dagen! 


Aurora er den stolte eier av en heklet elefant though. Det er slikt jeg har drevet med på soffan siste dagene. Om jeg ikke har sovet. Rett søt ble den! 
Kanskje jeg skal oppdatere med noen oppskrifter igjen også snart.. Det blir jo litt av det også innnimellom. 

Men.. Det var de gardinene da......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar