fredag 15. juni 2012

Fingermaling | DiY



Når jeg var innom Clas Ohlson igår for å kjøpe lyslenke,
datt jeg over fingermaling også. SÅ GØY!
Nå har vi grisa masse! Og vaska og skrubba masse... ;)
Men pyttsann. Litt maling her og der tåler vi!
Kunstverkene ligger til tørk og er snart klar
til å pryde barnerommet.


Idéen til denne lampen fikk jeg via en venninne/Instagram.
Den er nok allerede kjent i bloggverdenen,
men ny for meg. ;)
Søteste koppene fra kremmerhuset og en
billig ledlys-lenke fra Clas Ohlson til hele 40 kroner! ;)


Koslig for ungene å sovne med denne på veggen tenker jeg!

***

Forresten, så er det FREDAG.
Og jeg kom på at jeg skal til TrHeim idag!! ;)
Hoho.. Verdens beste venninne og jeg skal
ha oss en weekend på Britannia.
BARE LUX!
Superior hotellrom, SPA, god mat,
shopping og champagne!
Oh. Det er lykke det. ;)

GOD HELG!

Klem 

3 kommentarer:

  1. Veldig søt lyslenke! Ble så koselig lys. :)
    Kos deg masse på jentetur i helgen. Hørtes deilig ut.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjempesøt lyslenke!!
    Ha en herlig weekend i Trondheim!! Kos deg masse:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Nei, så herlig! Aldri hørt om dette før, artig idè og den ble jo så knæsj og stilig! Er det sikkert forresten? Kjempeflott lyslenke, me like! :D Det er ikke alltid at det skal så mye til!

    Fingermaling er jo alltid bankers med barn, thi-hi. Flink til å styre med "prosjekt" for små og store du. Fine dagen ønskes deg - og jeg regner med at helgen var super. Har vært på flotte Britannia et par ganger, men ikke innom SPA'en nei. Heldige du! :D

    SvarSlett