tirsdag 5. juni 2012

Smørblomst



Testing av mobilblogging idag! :)
Vært en dag med veldig skiftende vær, men før regnet kom skikkelig tok vi oss en lang luftetur på sykkel.
Tobias som er sånn passe over gjennomsnittet opptatt av å plukke blomster til sin mor, fikk nesten hetta da vi suste fordi tidenes blomstereng. Fikk streng beskjed om å stoppe!


En diger smørblomstbukett pryder nå kjøkkenbordet og jeg synes det er helt topp! :)
På hjemveien ble det også kioskbesøk og kjøp av TIDENES softis! Oreo-strø er geniaaaalt. Marshmellows-toppingen vet jeg ikke om jeg falt helt for.. ;)


Håper tirsdagen din har vært fin! :)

1 kommentar:

  1. OMG for en is. Oreostrø er jo helt fantastisk, men tror nok ikke på at marsmallowstrø tror jeg blir litt for søtt! Mobilbloggingen funket veldig bra da! Jeg hadde ikke merket forskjell om du ikke sa noe om det ;) hihi. Håper alt er bra med deg/dere :) Klem!

    SvarSlett