torsdag 14. juni 2012

Mumle

Noen dager våkner man og tenker; OOOOFFH.
Det gjorde jeg idag.
Tenk å bare kunne ligge under dyna hele dagen.
Noe som er helt sikkert er at jeg
ALDRI
ALDRI
kommer til å like å stå opp.
Jeg haaater det.

Vel. Jeg kom meg ut av senga idag og.
Etter å ha blitt revet av dyna ca 20 ganger.
Noe som ligger på en sterk 2. plass på HAT-lista mi..
6 åringen og jeg vil helst snorke under dyna så lenge som overhode mulig,
mens Lillemor og pappa er oppe å kvitrer irriterende tidlig!
Eneste fordelen er at vi kommer til dekket frokostbord. ;)


Trøttetrynet mitt og mine pessimistiske (er det sånn det skrives?)
tanker for dagen forsvant med vannet etter et varmt, langt bad.
Guttaboys tok seg en tur ut og vi damene smekket ihop
litt matmuffins til Lunch. NomNom.
Oppskriften er enkel. Smelt smør, bland alt sammen og
tilsett det du måtte ønske. :)
Idag ble det mais, paprika, gressløk og pølsebiter.
Ost på toppen, 250 grader i ovnen ca 15 min.
VOILÁ!


At de hang skikkelig fast i formene var igrunn bare teit.
Muffinsformer fra Clas Ohlson vet jeg ikke om jeg liker gitt..

Men NÅ skal jeg ha på meg fjeset og dra
å kjøpe et par skittentøyskurver. HURRA.
Og en lyslenke. Jeg har en plan!

3 kommentarer:

  1. Mmmm ser jammy ut - nmå prøves:)

    Det teppet var kjempefint, har du oppskrift??

    Takk for koseleg helsing.

    Fin kveld til deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Det såg GODT ut! :) Nesten litt rart, eg såg på noko som vart kalla frokostmuffins før i dag på ein butikk, såg ut som om det var grove korn i?

    Takk i alle fall for oppskrift! Og tusen takk for så fine ord inne hos meg! Gjorde meg glad!

    Ha ein fin fin fredag,
    og god helg!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  3. Her er vi og veeldig late om morgenen:) Frokostmuffins har jeg ikke prøvd, men det må jeg jo nå,de så supergode ut:):) klem Kine

    SvarSlett