tirsdag 19. juni 2012

Kos | DiY



Vell hjemme etter en avslappende Trondheimstur.
Lørdagen startet med GOD frokost. 3 timer spa.
Videre var det shopping, utecafé med god drikke,
nydelig mexicansk middag på kvelden og
Irish Coffeé og Mohjito (?) på Solsiden som avslutning. :)

Søndagen var det gåtur til Gamlebyen, kaffe og konfektkake.
Regndråpene kom akkurat da vi satt oss i bilen for
å vende snuten hjem igjen. En topp helg!
Kameraet lå for d meste igjen på rommet... ;)


Jeg er rammet av akutt sysyke for øyeblikket.
Symaskina har gått i ett kjør siste døgnet.
Får sånne innfall, og da må det skje NÅ.
Hadde noe stoff liggende, og med en enkel oppskrift fra
Pickles prøvde jeg meg på min allerførste
selvproduserte kjole!
Synes slett ikke resultatet ble så værst til å være første gang!!


Selv om jeg bomma heeelt på lengden på skulderhempene
og måtte finne på en liten hobbyløsning med knapper
og strikk. Men det ble egentlig en litt kul detalj. :)
Så får vi se om det dukker opp noe mer hjemmesydd etterhvert.
Øvelse gjør mester, eller hur?


Lillemor begynner i ny bhg snart, drevet av "Espira".
Flunkende ny, stor og moderne.
Her snakker vi touchscreen, webportal og app`er,
no more papir her og der! ;)
Idag var det første foreldremøtet, og jeg er
positivt overrasket. Dette blir spennende!
Flere som har erfaring med disse barnehagene?
Fortell meg gjerne hva du synes! :)

Fin tirsdagskveld til deg!

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har hatt ei perfekt helg i Trondheim. Så utruleg kul kjole med ugler. No fekk eg også lyst til å sy uglekjole til jenta mi:-)

    SvarSlett