lørdag 2. juni 2012

"Time you enjoy wasting is not wasted time"


Sist uke var helt fantastisk. Sol hver dag og godt over 20 grader.
Nå er det helt snudd og man vet ikke om man skal ha på seg
vinterjakke eller t-skjorte om man skal ut.
Plutselig snør det, eller regner, eller solen skinner.
Det været altså...


Storerbror har pyntet lysfatet med herlige blomster.
Nå står de på 8ende dagen, ikke værst!
Litt tuspe, men søte likevell. :)
Jeg falt pladask for engelen på forrige
kremmerhus-besøk. Skjønn!


Og rosa elefanter, det finnes det fortenk!
Denne sjarmøren har flyttet inn i glassklokken
for en liten stund. Lillemor er god på bruktkupp
må jeg si, da hun fort peilet seg inn på denne en
dag på gjenbruksbutikken i byen.
Jeg falt for den like fort som henne.

Nå er det horisontalen på soffan med barnetv og lørdagssnop.
Ukas høydepunkt!
Jeg kommer sakte men sikkert mer og mer
tilbake i bloggemodus kjenner jeg.
Lysten har rett og slett vært helt borte den
siste tiden. Nå begynner jeg å føle jeg fungerer
igjen. Med to unger hjemme (Begynner i bhg og på skolen til høsten)
 og en mann borte på jobb og jobbing nesten
hver dag på meg, gikk ting litt i stå.
Nå har jeg tatt noen beslutninger jeg ikke
tror jeg kommer til å angre på.
Jeg har sagt opp jobben og skal ha FRI hele
juni og juli før jeg skal sette meg på skolebenken
igjen til høsten! Iiik.
Først er det studiekompetanse som skal på plass,
så får en begynne å tenke på hva en vil bli
når man blir stor. Ikke lett når man
faktisk ikke har PEILING.
Nå skal tiden fremover nyyyytes
med mine små. Jeg skal pjaske hjemme
og kose meg masse!

Ønsker alle en FIN lørdagskveld.
Hjemmelaget ettellerannet skal snart lages til kvelds.
Pizza, lasagne eller moussaka kanskje? Kjøttdeigen er klar iallefall! ;)

4 kommentarer:

  1. Ja uff brrrr så kaldt det er for tiden, selv om det er juni og solen skinner.
    Ha en kosli lørdagskveld, fine bilder her inne :)

    SvarSlett
  2. Hello vennen!
    Oi! Så spennende med skole til høsten da!!
    Er ikke lett å vite hva man skal bli når man blir stor si *ler*
    Håper du finner ut av det :)

    ..TAKK for søte ord inne hos meg! Så koselig :)

    Kose deg med hjemmelaget mat og lørdagskos!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Hei søta! Godt å se at du er i gang med bloggingen igjen, har savnet oppdateringene dine. Men slik er det jo bare av og til, en kan ikke orke alt - alltid! Det blir spennende å komme tilbake på skolebenken igjen da! Du kommer til å gjøre det kjempebra, det er jeg overbevist om. Motivasjon er jo nøkkelen til det meste ;)

    Hehe, jeg har bare kjøpt inn scampi en gang jeg også, og det var et stort skritt å ta, det må jeg si! haha. Jeg ønsker å basere kosten min mer på fisk og sjømat framover, dvs at jeg i tillegg må lære meg å like mer fisk og sjømat. Makrell i tomat, tunfisk på boks, reker, sushi.. Blir litt sliten av å tenke på det, men det er så kjipt å være kresen! :P

    Ha en fin søndag videre, Marlene! vi reiser til Tyrkia i kveld! Stor klem :)

    SvarSlett
  4. Bare tulle-sommer-vær om dagen:-(
    Kjempefint og rosa på bordet ditt!
    Klem♥

    SvarSlett