torsdag 22. mars 2012

Gul glede

Det er ikke så mye som skal til for å glede et mammahjerte.
En liten bukett kortstilkede hestehov fra en lubben barnehånd.
Det må være den største lykka på jord.


Gutten visste råd da alt av små vaser ol. var pakket bort.
"Kan jo bare legge de oppi kardemummeby-glasset mitt".
I et ganske tomt og lite fargerikt hus,
lyser iallefall denne lille buketten opp på kjøkkenbordet.

*

Å forresten. Jeg har fått meg ny jobb. Iallefall i 1 år fremover.
Fortsetter hos Bunnpris i byen også. Liker så godt fengselsuniformen serru. ;)
Så får jeg finne ut om det blir noe skole på meg eller ei til neste år.
Vet jo ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor....
Tenker på grafisk design.
Noen som har erfaring innen dette og kan anbefale? ;)

Nå skal jeg rydde fryseboksen. Brrr.

Hugz

4 kommentarer:

  1. Så søtt med fin-fint vaseforslag ;)! Løvetann da er det vår på ordentlig da ;) Håper regnet har gitt seg hos deg og at solen titter frem !
    Og sist men ikke minst grattis med ny jobb !
    =)

    SvarSlett
  2. De er herlig disse barna!
    Hestehov er alltid et velkomment vårtegn, er såå klar for varmere vær!

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    Klem Elin

    SvarSlett
  3. Herlig herlig! Veslegut kom med ein stooor bukett roser til meg idag,og sa "glad i deg,mamma". smelta heilt (mistenker at han fekk bittelitt hjelp) hihi.

    SvarSlett
  4. Ingenting er vel skjønnere enn en barnehåndplukket bukett!

    SvarSlett