tirsdag 20. mars 2012

Jeg glemte jo..

Såååklart kameraet når jeg dro til Molde før helga.
Sto igjen på kjøkkenbenken.
Hadde tre kvarter fra jeg var ferdig på jobb til vi skulle stå i fergekø,
så er vel igrunn overrasket over at det ikke var mer som sto igjen...

Nå er vi tilbake i det tomme huset.
Kaldt og trist.
Har fyrt opp i peisen og koser oss på sofaen.
Noen dager i bhg for ungene før vi reiser innover igjen til helga.
Begynner vel på litt vask og siste innspurt med resterende rot.

Tok en telefon til Canal Digital igår og fikk bestilt internet og tv til nyheimen.
Men det var noen uker leveringstid gitt.
Så er vel ikke nett oppe å går før om en stund.
Begynner å merkes på mobilnett-kostnadene mine allerede. ;)

Hatt en fin dag du?
Trøtt jeg.

Klem

8 kommentarer:

  1. Snart er du i hus, og snart er det sommer. Snart er det helger du kan sove og ikke "flytteryddepakkevaske" :)
    Nyydelig bilder av nyydelige gutter!
    Ha en fin peiskoskveld :-) !

    SvarSlett
  2. Åh det er så kjedelig å vente på Canal digital.
    Herlige bilder av 2 søte barn ♥
    Slapp av og hvil deg så får du en ny dose med energi ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! :)

    Huff, kjedelig med canal digital..
    Husker vi sleit med dette også..
    ..håper det ordner seg!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Canal digital har ikke rykte på seg for å være raske..det ble noen ukers ventetid her og....MEN utrolig deilig når man har det på plass:)vakre bilder av barna:):)

    Jeg har hatt fri dag i solen, fantastisk å ha fri på en helt vanelig tirsdag:)

    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  5. Trøtt jeg også.
    Heftig dag, både frisør OG rotfylling hos tannlege (anbefales ikke)
    Har Canal digital internett?? Alt jeg ikke vet! (vi har canal dig parabol..)
    Det ordner seg! hugzz

    SvarSlett
  6. Kjipt å gløyme kameraet, og kjipt uten internett!!!
    Fine bilder:)

    Ønsker deg ein fin kveld.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Fine Bilder, sov godt og bli uthvilt til i morgen :)

    klem,

    SvarSlett
  8. Så mange fine bilder du deler her :) Kjenner meg igjen i det å være i en flytte/ryddeprosess, det er litt kav mens det står på, men så faller man til ro og da er det bare bra :) Ønsker deg en god uke videre :)

    SvarSlett