torsdag 1. mars 2012

Er her jeg!

Da er det igang.
Vært i byen å hentet en nøkkel.
En søt lyserosa nøkkel.
Til en ny liten leilighet.
Og en ny tilværelse.
Skummelt.
Fint.
*

Blir nok mye flytting på bloggen fremover
og kanskje ikke så mye hobby, interiør og diy.
Håper dere holder ut med meg! :)


Lapper som skulle bli sengeteppe til Tobias endte opp
som puter en kveld jeg rydda strikke-puffen.
Innsett at jeg aldri blir ferdig med det..
Synes de ble grove og tøffe. Fresh
pynt på gutterommet. 

En fornøyd kar på vei til karneval i bhg idag.
Her er det vel ingen tvil.......


"Vi er MFK, seriemester MFK" sang han så fint i bilen. ;)

Håper du får en fin torsdagskveld.
Snart "Revenge" på tv3. Spennende!

Klem

10 kommentarer:

  1. Så fine putene ble, flink du er:)
    Og en kjekk kar på bildet:))

    Fin kveld til deg:)
    Klem Janne:)

    SvarSlett
  2. Herlig gutt!
    men MFK??
    Moldefotballklubb?

    :)

    SvarSlett
  3. Spennende tider skjønner jeg!
    God helg og lykke til!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Masse lykke til:) Så fin han var i MFK drakt da,rette laget det!;))

    Klem

    SvarSlett
  5. Så spennende med flytting. Lykke til!! Tøff fotballspiller =)

    SvarSlett
  6. Oi så spennende med flytting, masse lykke til! Om man ser bort fra alt rot som oppstår ved flytt er det jo også en perfekt anledning for forandringer, jeg gleder meg til neste gang allerede ;) Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, ønsker deg en flott uke! Stor klem Birgitte

    SvarSlett
  7. Så fine puter!!! Jeg har også hekla ruter nå, og blitt mektig lei, men nå ser jeg heldigvis enden på prosjektet :) Skikkelig tøff fotballgutt! Eskil har begynt på fotballtrening nå, og han er såå fornøyd med det :) Nattaklem.

    SvarSlett
  8. Så fin fotballgutt :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Så utrolig fin han var!!! Ønsker deg en fin lørdag!

    Beate♥

    SvarSlett
  10. Så kul og fin en fotballgutt :)!
    Lykke til med flyttingen, fryktlig slitsomt mens man holder på - men det blir så bra, til slutt :-) !!

    SvarSlett