onsdag 21. mars 2012

Man tager hva man haver.

Og VIPS!
Så ble det middag idag også..
Mitt veldig veldig tomme kjøleskap byr ikke akkurat på så mye fristende.
Jeg hadde en pølsepakke.
Og da kommer man langt igrunn.

Så fant jeg...

En liten stund i ovnen og..
TATA!
Middagen er servert.
Rart hva man klarer å trylle frem uten å dra på butikken.
Mye mer fristende dette en potetstappe-pakken jeg hadde tenkt å
 kjøpe på vei hjem fra bhg.

Skjært i store biter,
så Tobias lett kan pille ut løken og paprikaen som er
veeeldig, veeeldig FARLIG! ;)
Vi spiste halve formen, dvs; Middagen er klar for imorgen også. ;)

Ikveld skal jeg drikke vin.
Det er jo lillelørdag..?
*Knis*

6 kommentarer:

  1. Det utrolig hva man får til dersom man er litt kreativ :)
    Det så utrolig godt ut også!
    Gina

    SvarSlett
  2. Det så godt ut! Man bør jo bli flinkere til å bruke det man har - jeg handler og handler og kaster deretter...ikke bra!

    Det er klart du skal ha et glass vin - det vil jeg også ha :D
    Kos deg!

    SvarSlett
  3. Ja det så herlig godt ut.
    Slår vår kjedelige pølser i brød middag ned i støvlene ;-))))
    Flink du er!

    Nyt onsdagskvelden :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Vet du, det så ganske godt ut i grunn :)
    Fabelaktig onsdagskveld, her skal jeg og Nala ut å løpe i skogen. Før vi finner sofaen og dytter i oss en eske med Mövenpick. Eller jeg - Nala kan se på *fnis*
    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  5. Mmm :) Syns det så veldig godt ut!
    Kos deg i kveld :) Klem fra meg

    SvarSlett
  6. dette så godt ut! ble sulten nå jeg! hehe!
    fin onsdagskveld til deg

    SvarSlett