torsdag 15. mars 2012

Mariusen!

Lurte du på hvordan det gikk med Mariusgenseren sa du..?
Jodda! Den er ferdig gitt. Seeent igårkveld tok jeg siste stingene i monteringen.
OG ja, faktisk. Jeg monterte den HELT selv. Kun ved hjelp av vårt kjære internet.
Hva skulle en gjort uten. Ble positivt overraska selv over hvor bra det ble.
Til å være 1. gangen iallefall. ;) Symaskina var medgjørlig også, ikke værst.

Klar for bretting av klær og enda mer pakkepjask jeg nå.
Imorgen er siste dagen min på jobb her. :( Blir raaart.

Ha en fin torsdag!

Klem

9 kommentarer:

  1. Oi så FLINK du er !!!! Tenker du (og guten) er stolt:)
    Aksel har fått mariusgenser av bestemor, den er veldig fin!! Det er no koseleg å strikke då, eg held på med hentesett til prinsessa. Monteringa er ikkje like kjekk, men det gjeng no stort sett bra det og.

    Ønsker deg ein finfin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så fin Mariusgenseren din ble! Herlig!
    Og tusen takk for den fiiiine kommentaren du la igjen! Made my day:)
    Ha en strålende dag!
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  3. Å, den ble kjempefin! En sånn en hadde jeg til gutten min også og jeg var kjempeglad i den. Ha en fin ettermiddag!

    Beate♥

    SvarSlett
  4. Fiiin genser til fin gutt:):)de er så søte de Marius genserne:) tusen takk for fiin kommentar hos meg:) jeg blir såå glad når noen nye finner frem til bloggen min:) gleder meg til å titte innom hos deg igjen:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fin!
    Så flik du har vært som har sydd den sammen selv - det er den kjedelig jobben :)
    Nydelig bilde av en herlig gutt!
    klem

    SvarSlett
  6. så flink du er! Jeg elsker Marius mønsteret, og ønsker meg en slik genser selv. Men jeg vet av erfaring at jeg aldriiii kommer til å makte å strikke den mer enn halvferdig...;P

    Kos deg masse med kvelden, snart helg igjen!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Flinka!!! Skulle ønske jeg kunne strikke noe sånt. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Følger deg videre.

    Kristin

    SvarSlett
  8. å herlighet så flink!!
    elsker mariusgensre!! nydelig arbeid du har gjort her!

    SvarSlett
  9. Å så fin!
    Har jemmen lyst på en selv :)

    Ha en finfin søndag!
    Signe

    SvarSlett