søndag 25. mars 2012

Snikpik


Mjoda. Litt kaos her, så noe oversiktsbilder blir det ikke helt enda. ;)
Men det blir, det blir!
Tenk, nå går vi straks inn i siste uka med flytting. 
Neste søndag skal vi være ute av huset, ferdigvasket, finito.
Gleder meg til å få flyttet senga mi hit. 
Oppblåsbar dobbelseng duger virkelig ikke i lengden. *Støl*


Nå har minstemor funnet senga. 1 time tidligere enn vanlig.
Så får vi se om hun sovner fort likevell. Tvitvi.

Sofasliting resten av kvelden. 
Ble visst litt sent igår... ;)
OG jeg får lov å snylte internett med naboen. ELSK. 

Klem

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder, gleder meg til å se mer :)
    Og så fin-fint det har blitt på siden din!!

    Ikke så lett å få lagt seg en time før nei, sommertid er ikke så enkelt, lettere på høsten ;)
    Lykke til med siste flytteuke, klem =)

    SvarSlett
  2. Det ser no veldig triveleg og fint ut då! Fine bileter.

    Håper du har ein fin kveld. Eg er innmari trøtt, men veit eg ikkje sovnar før etter kl 3 uansett... Men no er det berre ein mnd att til tulla er her (som om det blir meir søvn då... hihi).

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Spennende å være på flyttefot. Lykke til med siste innspurten for å bli ferdig. :)
    Koselig ny blogg du har, oppdaget den først i dag jeg. :)
    Ha en finfin tirsdag.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  4. Så spennende med flytting altså:)
    Og særig når man ser en ende på ventingene, hehe:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  5. Flytting er pes, men så er det jo så deilig når man er ferdig!

    Finfin torsdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett