mandag 12. mars 2012

HejHejHallååå

Som sagt. Det er myye som skjer om dagen.
Og ikke mye spennende å ta bilde av heller..
Et rotete, halvtomt hus bare..


Idag skal Tobias feire 6 årsdag sammen med en kompis i et leid lokale.
Det er grunnen til alt muffinsbakerotet over hele kjøkkenbenken...
Jeg roter skikkelig når jeg baker.
Heldigvis er jeg somregel flink å rydde opp igjen også.. ;)


Mesteparten av tingene våre er allerede kommet på plass
i nykåken.. Vinduskarmer og hyller er tomme og det
er egnetlig ganske trist her. Alle gardiner er tatt ned, utenom her
på kjøkkenet. De skal få henge.
 Sydd til vinduene, så ikke vits og begynne å tukle med de.
Har ikke internet i byen enda, så det blir vel ikke noen innlegg derfra enda..
Har glemt å tatt med kamera de gangene jeg har vært der.
men neste gang skal det få bli med,
så skal dere få en sniktitt! :)

50 muffins er straks klare. Og det braker snart løs med selskap for 25 gærne unger.
"Mamma! Ikke ta på ekkel krem på muffinsene! Kun sånn hvit (melis) og non-stop!!"
Ikke alle som er like glad i cupcakes med allslags fyll. ;)

Ønsker dere en fin uke! Jeg kommer plutselig tilbake. Hold ut med meg!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Heiii :) Endelig en oppdatering fra deg, jeg sjekker jevnlig vet du ;) Regner med at du har rimelig mye å gjøre om dagen. Blir spennende å se bilder fra nyleiligheta!

    Bønner må du ta i bruk vet du! Jeg har egentlig akkurat fått opp øynene for de selv jeg, både bønner, linser og kikerter. Veldig sunt, proppfulle av proteiner ;) Slikt blir vi sterk av!

    Ha en fin kveld, vakre deg! klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg håper bursdagen var vellykket :)

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  3. Så koselig at du la igjen et lite sor inne hos eg. Da blir jeg så glaa' : )
    Jeg merker at jeg er helt opphengt i oppgaveskrving om dagen, og får lite tid til å finne flotte blogger. Da er det jo supert at jeg bare kan klikke meg rett inn til dere som legger igjen kommentar.

    For en flott blogg du har - jeg ble sittende en stund : ) Kjempesmart med å bruke en gammel planke som et "lysfat".
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Ja, vær sin smak- og godt er jo det:))

    Takk for tilbakemld på gardintrappen!:) Jeg velger å beholde den som den er, foreløpig;))
    Finfin tirsdagskveld til deg:)
    Klem

    Janne:))

    SvarSlett