søndag 19. februar 2012

Fastelaven!

En kjapp tur innom idag for å ønske alle en
FIIIIIIIIN fastelavenssøndag! :)

Jeg sitter før første gang idag tror jeg, uten å spise iallefall.
Mine to søstre med familie er kommet på besøk,
og vi har stappet i oss kalkunmiddag, riskrem og selvølgelig
FASTELAVENSSBOLLER. Elsk!

Lillemor er fremdeles i karnevalmodus og har vært
Tingeling store deler av dagen.

Ikveld blir det brettspill og kanskje litt vin....?
Har jo fri imorgen! ;)

Håper du også har en helt vidunderlig søndag!

Klem

5 kommentarer:

  1. oj,det hørtes ut som en fantastisk god søndag!:):)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en fin dag;-) nydelige tulla de<3

    SvarSlett
  3. Så fine boller! Fikk nesten lyst på igjen.. (selv om jeg fortsatt er kvalm etter gårsdagens inntak) :P Ha en fin dag!! :) KLEM!

    SvarSlett
  4. Fastelaven er vel overstått, men bildene ser fortsatt nydelig ut...:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg så denne bloggen på en annen blogg og ble så begeistret for tittelen at jeg bare måtte sjekke den ut!! :) For en nydelig blogg du har, da :) Her var det mye, mye fint å lese og se på! Mye til inspiasjon :) Og for noen fristende boller - og veldig nydelig liten jente..Minner meg litt om min egen,som i det siste har kommet hjem fra barnehagen som løve, pandabjørn, giraff og you name it. Ønsker deg en nydelig uke videre :) Stikker innom igjen, jeg!! Klem

    SvarSlett