søndag 12. februar 2012

Gratulerer med dagen!


Idag serveres
HJORTESTEK
med mandelpoteter, rosenkål og rødvinssaus.


Vi får hyggelig besøk av svoger, svigerinne, svigermor og samboer.
Til kaffe kommer enda fler.
Elsker å fylle huset med folk og god mat.


Bordet er dekket i mammas farger.
Skikkelig VÅRstemning idag.
Tulipanene synger på siste verset, men de duger.


Ha en fin dag allesammen!
Tenker også spesielt på dere som har vært mødre,
ønsker å bli eller har mistet mor.
Slike dager kan være tøffe.

Klem fra

9 kommentarer:

  1. Nydelig bord du har dekt!

    God morsdag;-)

    -Therese

    SvarSlett
  2. Hadde mer enn gjerne satt meg ned her! Gratulerer med dagen, kos deg! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Så flink og snill du er og bordet er nydelig!!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Så nydelig bordekking!
    Kan tenke meg det har vært liv rundt det i dag, med så mange på besøk!

    God morsdag til deg!

    Rikke;)

    SvarSlett
  5. For et nydelig bord!!!
    Tulipaner gir sånn deilig vår stemning:)

    God morsdag!!
    Klem Mari:)

    SvarSlett
  6. God mandag! Hadde du en fin morsdag ? :D Koselig med frokost da! Ble den på sengen også ? ;)
    Hehe, hvis du ikke har jerngryte kan du lage dem i vanlig brødform altså, brødene blir like gode, kanskje ikke like sprø - men absolutt like saftige. Sjekk ut en av de første oppskriftene mine, der har jeg baket brødene i brødform. Hvis ikke så ønsker nok Kurt seg jerngryte, hvem gjør ikke det liksom ? ;)

    Haha. Mamma er også en strikkedame, derfor har hun strikket FOR meg i alle år. Haha :P

    Nå er jeg tilbake på skolebenken. Ny uke. Nye muligheter. Ha en fin dag, søta! KLEM :)

    SvarSlett
  7. Så fint og koselig du har dekket da:) Ser ut som det var en vellykket morsdag? :) Klem

    SvarSlett
  8. Et nydelig dekket bord..
    Vi var og samlet hele familien i går..det er kos!!
    Ønsker deg en fin ny uke..
    Det blir min-på torsdag drar jeg til varmen..deilig!!
    Klem:)

    SvarSlett