onsdag 8. februar 2012

Vårlig vegg | Pasteller


Jaiks.
Aldri vært med på noen utfordring før..
Nå lukker jeg øynene og stuper i det.
Slenger meg med på Nibs utfordring; Vårlig vegg,
Samt Lidylls utfordring om å vise henne våre pasteller..

Pasteller finnes det mye av på kjøkkenet mitt..
Elsker denne delen av kjøkkenet.
Den nydelige tallerkenhylla kjøpte jeg hos Fru Rosas Landhandel. Herlig butikk!

Ingen smartpanel i huset vårt. Kun tapet.
Slenger inn bidraget likevell. ;)
I leiligheten vi skal flytte til er det KUN smartpanel..
Enkelt og greit.

Jeg ga bort hverdagsserviset nå når jeg holdt på å rydde i skapene.
Nå er det pip-serviset som blir brukt til daglig.
Hvorfor ikke? Er jo kjøpt for å brukes. :)


Søte RÅÅSA tulipaner ble med hjem fra jobb.
Siden det kommer påfyll med nye blomster idag, får vi ta med oss de gamle.
Holder nok noen dager tenker jeg.
Nydelig vær har det vært idag, og jeg kjenner jammen vårstemningen komme snikende.
Bare sola varmer LITT til nå, så blir det bra. *smil*

God onsdag til deg!

Love

19 kommentarer:

  1. Så fine farger:)
    Pip-serviset er jo så fint,
    det må stå fremme og brukes!!

    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag ;o))
    Så fint du har det og så herlig med pip serviset ;o)

    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  3. woow herlig bidrag gratulerer

    SvarSlett
  4. NØDELI'!!! Masse tvi tvi og klem♥

    SvarSlett
  5. Fantastisk nydelig!!!Lykke til.Klem fra Stine

    SvarSlett
  6. Så fantastisk fint!!! Rosa tulipaner er i hus her også. Elsker dem!

    Beate♥

    SvarSlett
  7. Herlig! Skjønner godt at du liker denne delen av kjøkkenet :) Digger serviset.. *på ønskelista* Lykke til i konkurransen :)

    Klem!

    SvarSlett
  8. Å så nydelig!! Koselig kjøkkenkrok!!

    Helt i min gate;-)

    Klem Therese

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder av et flott kjøkken!!
    Elsker rosa, så dette var virkelig en fryd for øyet;)!
    Lykke til i utfordringen!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Ja dette var vårlig..var helt til å bli glad i!!
    Ha en flott dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Vårlig og vakkert!
    Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Wow! Lovin' it!
    Herlige friske farger...

    SvarSlett
  13. så nydelig! slike glade farger!

    SvarSlett
  14. Herlig pip-serien!!! :)

    Så fint dere har det!

    Mange klemmer fra Ida
    ;)

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så masse fint pip servise du har! Er tilhenger av at du bruker det til dagleg, og så fin hylle du har til det. Eit så fint servise kan ikkje gøymast bak skapdører!
    Eg har også ein del pip servise, einaste aberet er at det må handvaskast....
    Forresten veldig fine bilder til NIB's utfordring. Pip er veldig vårleg!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  16. Du skal såvisst ikke være redd for å være med i noen utfordring, for dette var lekkert! :)

    Lykke til i konkurransen.
    Jeg har forresten et lite lotteri inne hos meg, så velkommen om du ønsker. :)

    SvarSlett
  17. Så fint du har det! Å jammen har du mye av det fine serviset! Heldig :)
    Ha en finfin kveld!
    klem
    -Amalie

    SvarSlett
  18. Herlig bidrag!
    ...stas du hang deg på utfordringen min også*smile*

    ..nå er det strks til for å presentere finalister og stemme frem en vinner hos meg, så titt innom og stem på din favoritt!*smile*

    Ønsker deg en flott dag og helg!
    Klem klem

    SvarSlett