torsdag 23. februar 2012

Macarons

Endelig et
VELLYKKET
resultat!

Dagslyset var det slutt på når herlighetene var ferdig,
så ikke noe perfekt bildelys.
Glemte å ta bilde før jeg hadde pakket de inn også.
En liten pose i vertinnegave til hun jeg var på klubb med igår,
og en liten smaksprøve til en annen venninne som hadde sååå lyst å smake.

Jeg skal lage igjen, kanskje jeg rekker det før selskapet på lørdag.
Får se om tiden strekker til. ;)
Inspirert til å lage makroner, ble jeg inne hos Den Gode Feen.
Hun har linket til en super oppskrift, som var lett å følge.
Jeg fylte mine med smørkrem iblandet bringebærsylte.
For å få en litt friskere smak.
Gode ble de iallefall!
Bedre bilder nestegang.
LOVER. ;)

Nå tar jeg med meg bursdagshandlelista på butikken.
Skal tro om jeg har husket alt?
Vafler til kvelds hos svigerfar. Yey!

Klem

11 kommentarer:

  1. Synes bildene dine var kjempeflotte jeg, og macaronene så jo helt perfekte ut.

    SvarSlett
  2. åå det er såå godt! =) ha en fin kveld! klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. You did it! De så kjempegode ut...

    Kos deg med bursdagsplanleggingen! :)

    SvarSlett
  4. Hm... nydelig!! Ble kjempefine;-)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!!! :)
    Så fine de ble også....

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  6. Synes bildene var perfekt, jeg! Så fantastisk gode de så ut! Ha en herlig torsdagskveld!

    klem, Beate

    SvarSlett
  7. Naaaam! og den søte innpakningen da! Frøken Kreativ. Ha en fin kveld! Klem :)

    SvarSlett
  8. Jeg var ikke fan av tomatsuppe før jeg var ungdommen selv jeg faktisk. Syntes det beste med suppa var makaronien... Posesuppen har ikke så mye for seg ernæringsmessig, så hvis du først skal prøve deg på tomatsuppe igjen, så ville jeg heller ha satset på en hjemmelaget en (med masse vitaminer og mineraler! NAM) hihi. Men vær forstiktig med chilien, evt. dropp den hvis du skal lage til deg og barna. ;) og dinosaur/prinsesse-makaroni ? Det må jo bli stas :D Hehehe. Ha en god helg, nå skal jeg stå mutters alene på jobb i 9 timer. Good bye do-pause! Klem :)

    SvarSlett
  9. så flink du er! - heldig er hun som får disse herlighetene!
    Og bildene var jo bare...så deilikate! ;)
    Feiende fin fredag til deg!

    klem
    Rikke

    SvarSlett
  10. Makronene var kjempegode, det kan jeg skrive under på;)) så koselig å få en vertinnegave, da:) du har virkelig en kjempefin blogg, Marlene! Gleder meg til å følge deg videre i "storbyen" :)

    Klem
    Birgitte

    SvarSlett