lørdag 18. februar 2012

Lørdagsmorgen

Juhu!
Dagene går visst altfor fort for tiden. Flyr avgårde!
Jeg har vært en tur i Molde og hjulpet min far med
tapisering og maling i en leilighet han har kjøpt seg.
Kjekt å kunne bidra! Og jeg elsker jo å drive med slikt!

 I tillegg har jeg jo fått strikka litt.. ;)
Igårkveld begynte jeg på ermene.
Går unna skal jeg si!
Bolen er ferdig. Tror du ikke jeg klarte å
strikke feil også da? Herreminhatt.
Jeg skulle jo strikke med rund sal,
altså, avrundet mønster og rund hals.
Så klarte jeg å begynne på feil mønster,
så det ble en vanlig en isteden.
Så da må jeg til mor å få hjelp til monteringen.
Såppas har jeg ikke lært meg enda.
Veldig snertent når hun gjør det nemlig. ;)

Herlig lørdagsmorgen her nå.
Skikkelig høstvær ute. Fyr i peisen.
Barnetvkos og ost- og skinkehorn til frokost.
Baket 64 horn igårkveld. Et plutselig innfall. ;)
Så får vi se når mannen bestemmer seg for å stå opp.
Han var på poker-kveld igår og jeg aner ikke når
han kom hjem. Sov nok som en stein jeg.

God helg herlige dere!

9 kommentarer:

  1. Så flink du har vært...og 64 horn da :) Ønsker deg en vidunderlig helg!

    klem, Beate

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er! Kjenner jeg blir SÅ misunnelig ; )
    Får kanskje legge inn en bestilling på en
    mariusgenser til deg nå da?!
    Og 64 horn da!!! Jeg har en oppskrift på 16 stk
    - og DET tar en del tid. Husmoremne!
    Pokerkvelder kan være harde.. det vet vi om
    her i huset også... ; )

    KOS dere med herlig lørdagsmorgen,
    nybakst og fri sammen!
    God helg : )

    Klem.

    SvarSlett
  3. Så herlig da!! skal si du er effektiv altså! hehe hvor får du du energien fra? hehe
    Ha en strålende lørdag videre!
    klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  4. I lige måde :) For en nydelig blogg! Legger meg til som følger jeg også. Håper du får en nydelig helg :)
    Klem fra Karoline

    SvarSlett
  5. Du er såååå FLINK!! For ikke å snakke om effektiv;))

    Ha en herlig lørdagskveld, nyt den;)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Her går det unna! Du er så flink!

    Elsker slike morgener du beskriver her♥ Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Så flink du er!
    Gleder meg til å den ferdig :)

    Ønsker deg en fin-fin søndag!

    SvarSlett