mandag 6. februar 2012

Mandagskos


Mandag igjen. Fri. Jeg sendte ungene avgårde med Mr. K til bhg, før jeg hoppa til køys igjen og sov til 11.30. OH Lykke.
Sto opp til en kopp kaffi (med tilhørende wordfeud) og dro på venninnebesøk. Helt topp. Fine "Stikk Ut!"-koppen min. Passer perfekt til en Mocha fra kaffemaskina. Stikk Ut er et opplegg med div turer i Nordmøre og Romsdal. Så og så mange turer gir premie; En kopp. :)  Jeg og ungene har en hver fra 2010 og 2011. Blir vel 3 kopper til i 2012 også. Kanksje vi får dratt med far også, så det blir 4?

Imorgen er det legebesøk igjen på meg. Se om de klarer å åpne ørene mine. Pottetett! Hører ikke en dritt.. Begynner å bli lei. Kjennes ut som en kjempepropp i begge ørene som nekter å smelle. Blir vel en drøm når det åpner seg igjen. Gleder meg til å slippe å si HÆÆÆ til alle som snakker til meg. Tror alle andre blir glad for å slippe og si ting to ganger også.. ;)

Ha an fin mandag og start på uken alleihoppas!
Jeg vurderer å finne strikkepinnene og soffan resten av dagen.. ;)

Klem

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en deilig mandag!
    Håper legen kan hjelpe deg i morgen:)

    Ha ei flott ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Dette var en veldig koselig blogg!
    God bedring med øretrøbbel!

    I morgen skal jeg lage meg en Latte Macchiato med o'boy!
    - takk for tipset ;)

    Rikke

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Høres ut som en fantastisk start på uken. Håper du har fått orden på ørene dine i dag, om ikke må du ha riktig god bedring!!!
    Veldig koselig her inne hos deg ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin tirsdagskveld, og fortsatt god uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  4. Hei!
    Her var det mye jeg hadde gått glipp av!
    S T A K K A R S deg som har hatt ørebetennelse!! Finnes ikke noe verre enn å ha vondt i ørene... *dån* Håper det ordner seg med øredottene snart!

    Jeg blir like imponert HVER GANG noen sier de baker HVA SOM HELT på SLUMP! Hvordan er det mulig, egentlig? Jeg skulle ønske jeg var så stødig på bakinga :p Du er jo supereffektiv på kjøkkenet! Skulle gjerne hatt litt av energien din :)

    Ha en fortsatt finfin tirsdagskveld!
    klem!

    SvarSlett