onsdag 22. februar 2012

Nedtelling


Kun 3 dager igjen til den
O`store bursdagsfeiringen!!
Huset her er akkurat tømt for folk, og jeg kan begynne å konsentrere meg om kakebaking, pynting osv. Først tidligvakt på jobb imorgen, så blir det forberedelser for fult.
Barneselskap på lørdag og familieselskap på søndag.

På menyen står iallefall:
Pølser med brød
Minnie Mus-kake
Oreo-cupcakes
Is med nonstop og peanøtter
Marsipankake (Bestilit fra bakeri)

Og i ovnen as we speak; Makroner!
Det har gått rævva alle andre gangene jeg har laget, men prøver igjen med godt mot.. ;)
Har trua den gangen her!
Stay tuned for resultat. Hihi.

Ønsker deg en fin onsdag!
Personalmøte snart på meg, så klubb. Gledes!

6 kommentarer:

  1. Ooo.. Lykke til med makronene! Har aldri prøvd å lage det selv, så følger spent med på resultatet ditt! :D

    SvarSlett
  2. Så spennende da!! :)
    Makroner er jo godt...

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Makroner er så herlig!
    Det er en egen vitenskap dette med makroner :)

    Takk for god klem inne hos meg, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Jeg elsker makroner! Var på Rafens i går og da så jeg makroneformer. Tenkte jeg skulle kjøpe, og nå kjenner jeg at jeg angrer litt ;D
    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Så gøy med bursdagskalas! Og alt det gode du ordner og danderer! Oreo-cupcakes fristet veeeeldig! :)
    her skal det feieres barnebursdag om en uke, så nå ble jeg litt inspirert ;) Takker! Også takker jeg for herlig kommentar på nettsiden min. Jeg slenger med med i følgergjengen din, jeg :) Lykke til med makroner og det hele. Klem

    SvarSlett
  6. Lykke til med makroner! Jeg pleier å lage kokosmakroner. De er ganske lett å lage.
    Klem, PiPa

    SvarSlett