lørdag 25. februar 2012

Happy day!

Testing av cakepops før selskapet
Da er årets første bursdagsselskap unnagjort!
Vi har hatt masse besøk av gode venner og unger.
K*O*S*E*L*I*G


Bordet var selvfølgelig pyntet hovedsaklig i rosa og duse farger.
Mine favoritter. ;)
Pluss masse snop og godis!


Cakepops´ene ble sukssé og dukker nok opp på flere barneselskap i distriktet i nærmeste fremtid. ;)
Oppskrift fant jeg selvfølgelig inne hos Passion4baking. Både på cake pops og cupcakes!
Oreo-cupcakes var heller ikke å forakte. Er noen igjen, tror jammen jeg skal lure i meg en til nå.. *Mumse*

Imorgen er det familien sin tur. Gleder oss til det også!
Så er det en uke eller to før vi skal til Molde å feire med barneselskap og familieselskap der også. ;)

Blir godt å synke ned i sofaen ikveld. Potetgull og noe godt å drikke tenker jeg.
Ha en fin lørdagskveld!

Klem

6 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Nydelige bilder og det var
    så fint med alle de duse fargene..
    Herlig!!

    Kose deg denne lørdagskvelden.
    Her blir det kos med tv-titting og god
    mat... :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. å så fint bord! masse nam nam ja hehe de cakepopsene kan vi få oppskriften på de? Ha en suuper kveld=)

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Nydelig du har dekket opp....og mye godt:)
    kos dere videre med selskapligheter....
    klemklem

    SvarSlett
  4. For et nydelig bursdagsbord! Prøvde oss på cakepops, men det ble ikke den helt store sucessen. Prøver igjen ;)

    Klem fra MArianne

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig du har pyntet! liker alt jeg ser! skikkelig lekkert! tipper ungene storkoste seg her!

    SvarSlett
  6. Fiine bilder..cakepopsene ser helt fantastiske ut!!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke..hos oss er vi klare for filmkveld..
    Klem!!

    SvarSlett