torsdag 29. desember 2011

Cupcakes

Jeg fikk et cupcakes-sett til jul. Med silikonformer og en oppskriftsbok. Boken er sporløst forsvunnet og jeg skjønner IKKE hvor den er blitt av. Dukker vel opp når vi tar "etterjulevasken". Silikonformene var i heeeelt min farge, men pytt. De funket bra likevell. Selv om jeg gjerne skulle hatt råååsa. Hihi..


Oppskriften på verdens beste vaniljemuffins er denne inne hos Manuela. Har brukt den massevis av ganger. Perfekt hver gang! Bak muffinsene på bildet, ser du kokeboken vi fikk av Mr. Mans mormor til jul. Scannet bilder fra hennes egne håndskrevne oppskrifter. Så stas!! Det er allerede bestilt litt, så jeg får se om jeg klarer å lage forskjellig godt med like godt resultat som henne.. Aurora har tegnet på gryteunderlag til oss i barnehagen og hos mormor har ungene også laget gryteunderlag, bare av oppskjærte treskiver isteden. Så fiiine! :)
Settet med sukkerskål og fløtemugge fikk vi av et søskenbarn og fra min bestevenninne fikk jeg den søte krukken med teksten "En sann venn er en som er der for deg når han heller ville vært et annet sted". Koooslig!

Nå skal vi gjøre oss klar for kalkunmiddag hos svigermor. Nommmmmm.

***

Marlene

2 kommentarer:

  1. Så fine gaver du har fått :) Veldig fine gryteunderlag, og så koselig når ungene har lagd dem selv. Heldig du er som har fått oppskrifter, det skjønner jeg du er glad over. Håper den forsvunnende boken dukker opp igjen, gjør gjerne det der man minst forventer det :)

    SvarSlett
  2. Koselig hilsen inne hos meg! Fine gaver du har fått ser jeg....god romjul til deg;)

    SvarSlett