fredag 16. desember 2011

Tror du jammen ikke

..jeg ble slått av 5 åringen i bilspill på Play Station.
Jeg trodde jeg var fobanna go`. 
Det var vel kanskje i "gamle" dager det.......  
Nå blir jeg vel nødt å smugspille til langt på natt.

Neeeeidaaaaa...
Idag gikk jeg meg en tur. Mellom regnskurene.
Plukket litt kvister og kongler. Tenkte jeg skulle prøve meg på en slik stjerne som så mange har laget.
Stay tuned for resultatet. ;) Konglene blir pyntet med litt her og der.
Kongler er koslig jo!

Jeg har ganske mange norgesglass på kjøkkenhylla mi til div tørrvarer. Kjempedekorative og nostalgiske synes jeg. Når jeg var på vei hjem fra TrHeim i helgen stoppet jeg på gjenbruks-butikken i Molde og kjøpte med meg enda flere. Blitt inspirert av alle som har brukt de til lys, vaser ol. og tenkte jeg også ville prøve. 
Jeg vet jeg har noen små hvite telyseglass, men de dukket ikke opp i øyeblikket så denne rustfargede fikk duge. Kanskje jeg må skaffe meg noen små kubbelys. Synes det ble rett så koselig jeg. Litt glitrende piperensere og hamp pyntet enkelt opp. Til slutt en liten gla`dymo. Nyanskaffet i TrHeim den også. Men L`en er dååårlig. Det irriterer meg. Jeg kjøpte den for en rimelig penge hos Clas Olhson, så jeg skal kanskje ikke forvente meg så mye, men tror jeg muligens kan klage. Bokstaven blir jo brukt i ganske mange ord har jeg funnet ut.... ;)

Velvel.
 Synes du Norgesglass er dekorative? 

Marlene

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg digger norgesglass :D Tror egentlig ikke man får nok av de... Jeg merker iallfall at jeg stadig skulle hatt flere! Kos med dymotekst på, da! Og så klart du må klage! L'en funker fint på den jeg har kjøpt..

    Kos deg med helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heheh, ja nå er det bare og øve;)
    Jeg liker veldig godt norgesglassene mine, og bruler de til veldig mye forskjellig;)

    Ha en fin kveld ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!
    Selv er jeg nesten lei av å bruke Norgesglass til lys..brukt det sååå lenge nå :P
    Men er jo sååå fint også =)
    Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min =)
    Klem Line

    SvarSlett