lørdag 31. desember 2011

GODT NYTT ÅR!

DiY av en vedkubbe. Borr tre hull. Sett i lys, sleng på litt pynt. Voliá!

Jeg gleder meg til et nytt år med nye muligheter, bokstavelig talt. Vi har bestemt oss for å flytte. Iiiik.
Man kan ta jenta ut av byen, men man kan ikke ta byen ut av jenta.
 Nå har vi bodd "på landet" i 6 år og jeg har innsett at bylivet er et stort savn. Tobias begynner på skolen til høsten, så til den tid skal vi være i nytt hus/leilighet. Det blir et spennende år. Kanskje det blir mer skole på meg også? Forskjellige valg som skal bli tatt den neste tiden.

Jeg har trua på 2012.
Jeg begynner med blanke ark.
Jeg gleder meg.

De beste ønsker om et FLOTT nytt år til deg.

*

Marlene

12 kommentarer:

  1. oj,spennende!
    skikkelig byjente her også.. selv om jeg av og til tar meg i å drømme om landelivets "ensomhet".
    Godt 2012! klem:)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for hyggeleg kommentar. Du har ein kjempefin blogg, med heilt fantastiske bilder :-) og den planken i forrige innlegg var eit supert alternativ til lysfat. Stikk nok oftare innom bloggen din eg :-) Ha ei riktig fin nyttårsfeiring.
    -May Brit-

    SvarSlett
  3. Da er jeg hjemme fra fjellet og nå har jeg fått kost meg med alle de fine juleinnleggene dine,Marlene. Huff, for et vær dere har hatt:-(. Skal bli spennende å følge med i planene dine for det nye året, SÅ glad jeg fant bloggen din!!
    Ønsker deg og dine en riktig trivelig kveld og et flott 2012!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. For en koselig blogg du har!
    La meg til som følger jeg, for hit kommer jeg gjerne igjen!
    Riktig godt nyttår, og lykke til med flytting i 2012. Gleder meg til å "henge med på lasset"!:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Godt nytt år til deg! Blir spennende med flytting og nye planer:-) lykke til!

    SvarSlett
  6. Hei Marlene! Eg fann bloggen din via, via...ja, du veit! Så utruleg flott blogg du har! Eg har tillete meg å legge deg til i blogglista mi! Romjulsinnlegget ditt fekk meg til å forstå at vi antakeleg kjem frå omtrent same del av fylket... Vi var òg straumlause, motlause og frykteleg kalde denne romjula... Dagmar gjorde ikkje store skader med oss, men litt vart det.

    Ynskjer deg og dine alt godt for det nye året! Gler meg til å følge bloggen din i året som kjem!

    Nyttårsklem frå Tove

    SvarSlett
  7. Ønsker deg et riktig godt nytt år!!!
    Det ser ut til å bli et spennende år for deg!!!
    Blir kjekt å følge med deg inn i 2012!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  8. Godt nyttår, kjære Marlene :) stor klem!

    SvarSlett
  9. Godt nytt år! Håper dere har hatt en fantastisk jul.

    Høres ut som 2012 blir et spennende år for dere! Gleder meg til å følge bloggen videre, og flytteplanene!

    Masse lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så spennende planer for 2012! Ønsker deg et riktig godt nyttår! Moro å se at du fikset å brette stjernene :) Mine ligger nå pakket ned i juletingene (buhuu!)

    SvarSlett
  11. Godt nytt år!
    Ønsker deg det beste! Lykke til med planene!

    flotte bilder, super ide.

    klem

    SvarSlett
  12. Godt nyttår til deg også!! Herlige bilder du viser;)
    Lykke til med planene!!

    Legger meg til som følger jeg;)

    KLEM

    SvarSlett