torsdag 15. desember 2011

My favorite

Pretty happy today!
I postkassa mi ramla det ned en hentelapp fra Pomp De Lux. VERDENS herligste nettbutikk med tidenes skjønnenste barneklær. Skulle tro jeg var sponset for å si dette, men neida, jeg er bare sånn passe over gjennomsnittet fornøyd. ;) *knis*
Det er masse tilbud inne på nettbutikken nå. 50% på alt! Tror jeg. Ikke langt unna iallefall. Og ikke var det dyrt fra før heller. Her har man mulighet til å skaffe de nydeligste klærne til lillegutt eller lillesnuppa til en rimelig billi penge.
Jeg tok selvfølgelig helt av... Man må jo benytte seg?

Kan ikke vente med at småtassene kommer hjem fra bhg, da skal det prøves! Tror jeg allerede har et par favoritter til minstesnuppa.
Oh Lykke!

***

Sjenken min er ferdigmalt. TATA!

Kremt. Ser at jeg kun har malt skuffene utenpå. Urutinert av meg å ikke lukke den skikkelig. Men det vises ikke når den er helt igjen ASSA. ;) *ler*
Det skjønne juletreet kjøpte jeg på julemarked i fjor. Det glitrer så fint der det står sammen med den sjarmerende engelen jeg fikk med pappa når han kom å feiret jul hos oss for 4 år siden. I år kommer han igjen, sammen med samboer og hennes to barn + svigerdatter.
Gledes!

Jeg er jo fremdeles ikke ferdig med maleprosjektene mine. Bare å hive seg i arbeid igjen. ;)

Marlene

6 kommentarer:

  1. Så fin skjenken ble! Flinka :D Skjønner du har alt for mye å male til å ta fatt på spisestua mi, men med din maleiver så KANSKJE (!) jeg får litt inspirasjon til å ta fatt selv... Skulle liksom ha den klar til jul... Men nå skal vi jo ikke feire jul her likevel, og da ble det liksom ikke så viktig :p

    Venter på pakke fra PompdeLux selv... SÅ MYE FINT!! Handla for 1400 kr bare til storesnuppa, glemte helt han minsten... Haha! Jaja.. Han er så liten ennå, så han blir vel ikke snurt for det... :p

    Ha en strålende dag!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Først, tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg! Så fant jeg jo deg, og det var kjekt! Fin blogg!

    For det andre; tusen takk for tips om salg..elsker også pomp-klærne!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Superfine klær...en herlig følelse det..
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Mye fine barneklær! Mest til jenter da i det merket;) Klem

    SvarSlett
  5. Åh, blir glad jeg....kjenner liksom din positivitet og lede gjennom innlegget*smile*

    ..blir nok stas for sjarmtrollene med herlige nye klær ja!*smile* Og koselig julepyntet!

    Ønsker deg en flott adventshels!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Oh no!! Du må ikke legge ut linker til slike geniale butikker... Ble litt shopping på mor her ja :P Sååå masse fint! Og de hadde akkurat slike klær som jeg har savnet her i Molde. Perfekt!

    Tusen takk for link og tips! :)

    klem

    SvarSlett