torsdag 22. desember 2011

Pikekyss


Fikk så lyst å teste, vet ikke om jeg syns det er så godt, men det er iallefall dekorativt! Hihi.. Søte og rosa. Passet fint i stettfatet med lokk på. Oppskriften fant jeg inne hos Passion4baking. Så mye fristende der! :)
Karamellene kjøpte jeg på "Caramel" i storgata i Molde. Herligste butikken, med utrolig sprudlende og hyggelige damer. Ble glad når jeg handlet der jeg. Godt det finnes slike butikkannsatte. Virkelig glad i jobben sin.

Ellers har det blitt vasket noen maskiner med klær, gjesterom og senger er snart i orden og enda flere hårspenner er blitt til. Det gikk opp et lys for meg når jeg skulle til å sette meg ned idag. Limpistol! *Slåsegipannen* Jeg har jo limpistol! At jeg kunne være så  fjern. Nå sitter jo pynten på spennene BOM fast. ;) Fikk et glass meg gamle knapper av mormor for en stund siden, de har nå fått pryde mange hårspenner. Skal selvfølgelig vise de frem etterhvert. :)

Snart grøt-selskap hos en tante. Håper jeg får mandelen. TviTvi!

*

Klem
Marlene

1 kommentar:

  1. Synes marengs er godt jeg:-) Og utrolig dekorativt!! Fikk et glass av en av guttene i klassen min...jammi!! Ønsker deg og dine en flott julefeiring og et flott 2012!! Glad jeg fant bloggen din,gleder meg til å følge den i året som kommer!!
    Klem♥

    SvarSlett