torsdag 8. desember 2011

Julepresang


Ja-a.. Nå tar jeg med meg en god del julegaver og reiser først til Molde, så til TrHeim imorgen. Gavene er koslig pakket inn med gråpapir, sølvbånd, lilla- eller rødt bånd, glitrende snøkrystaller og søte englekort.
Elsker sitte å dille med slikt. :)


Litt snurt er jeg og. Jeg får nemlig ikke ny sofa i helgen.. Hmfr. Det er ingen bil vi kan låne, og økonomisk  sett var det like greit å vente. Trist, men slik er det vel bare. Men den som venter på noe godt? Tror jeg iallefall skal klare å lure med meg en godstol. Det er det sikkert plass til i bagasjerommet. Håper jeg. ;) 
Uansett, sofa eller ikke,  så blir det nok en trivelig tur med herlige folk. Legger igjen bloggen hjemme (stikker nok innom på telefonen though), men nytt innlegg kommer over helgen.

Ha en fiiiin helg allemann!
Klem Marlene

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Fin den headeren din, bra førsteinntrykk.

    **Janne

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du vil følge bloggen min! Legger meg til som følger hos deg, artig med blogger fra distiktet!
    God tur!

    SvarSlett
  3. Sofaen blir nok verdsatt når den kommer:)
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Flotte pakker;)
    Er så kos og gjøre litt ekstra med innpakkingen ♥
    Dumt det ikke ble sofa da, men det kommer vel flere sjangser;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett