lørdag 3. desember 2011

Pepperkakelykke


Om jeg er inspirert av Den Gode Feen? Det er nok veldig sansynlig. Hennes hus var jo nydelig!


Trenger litt mer øvelse på disse krusedullene jeg. Men altialt så ble det slettes ikke så værst.


Aurora fikk seg et minihus (AI, nå ser jeg at jeg har glemt melis på hjørenene!!) som fikk hedersplass på Pip-fatet sammen med resten av serviset. Det passet jo perfekt inn!
Tobias skulle ha tog, så tog ble det. MFK tog. Men det var dårlig med blå non-stop, (vet det finnes i smarties, men det fikk bare være) eneste vi fant i skapet var no blått kakestrøssel. Desutten var han lei etter ca 2 sek. Så jeg måtte ta over, å da endte det opp med kruseduller på vognene også. Morsomt det der! ;)


Minstemor har allerede torpedert vognene som var fylt så fint med serinakaker. Det minker mistenkelig, men ingen har visst spist noe? Merkelig det der......

***

Gårsdagens og nattens prosjekt


Trist og mørkt tre er blitt lyst og trivelig. Stor forskjell! Fornøyd jeg. Nå vurderer jeg jommen sette igang med de andre maleprosjektene jeg har planer om også. Tenk så fint det hadde blitt til jul?


Fine små pakker er pakket inn med skeive bretter og masse teip. Gryteunderlag er årets gaveprosjekt fra Tobias til besteforeldre, tanter og onkler.

4 kommentarer:

  1. Jeg syns pepperkakehuset ditt var kjempefint!!!
    Og du har vanvittig mye fint i PIP, nydelige ting.
    Og pepperkake toget..wow, mye kjekt som kan fylles i de vognene, sikkert et eldorado for å plukke kaker ifra.
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. oj! nyyydelig hus!er imonert!:-)

    SvarSlett
  3. Gurimalla så flink du er! Pepperkakehuset "ditt" ble jo helt nydelig! Og det toget var ikke så værst det heller må jeg si. Og du! FOR en green gate hylle du har! *jeg er missunneliiig"!!! :)

    SvarSlett
  4. For et nydelig pepperkakehus! Jeg tror ikke jeg tør lage i år jeg når jeg ser alle de lekre husene rundt omkring, mine ser som regel ut som om barna har pynta :) For en nydelig blogg du har forresten og takk for koselig kommentar på min blogg. Jeg legger meg jammen til som følger jeg

    SvarSlett