fredag 30. desember 2011

Sløvings


Jeg kom meg ut av senga idag. Til slutt. Etter en hyggelig kveld med naboer, baileys og et glass rødvin for mye. Trivelig når mamsen vil ha  en kos med minstejenta men får beskjed om at "du lokte ækkelt!!".....
Vel... Hodepina er nå nesten vekk, og vi er klar for lunch hos svigermormor.
Hei hurra!


Det eneste jeg har gjort idag utenom å sove er å pynte planken min. Den fant jeg for en stund siden og har ligget i garasjen på tørk og i vente på at jeg skulle finne på noe å gjøre med den. Tenk at det kan være SÅ enkelt som dette! Var pittelit lei av den røde pynten på bordet, så det var greit å bytte ut litt. Det er jo fremdeles litt julete? ;) Stjernene er brettet av gavetråd. Tynn gavetråd. Skikkelig pill! Men det gikk. Søte ble de. ;)

Lunch vi nå ja.. Hei Nuh!

*

Marlene

6 kommentarer:

  1. Så vakkert du har pyntet. Greit å bytte ut litt pynt! Luktet nok litt ekkelt i morges jeg også, her i heimen var det full rulle til langt på natt også. Må jo ha det litt gøy innimellom også!

    Godt Nytt År!

    Klæm:)

    SvarSlett
  2. Planken ble kjempefin!!
    Her i huset har vi for det meste noen fra Sabeltannskuta på planken : )
    Men det var en god ide!!
    Bra at dere har fått strøm igjen der oppe, det er sjarmerende en liten stund med kun stearinlys, men i lengden blir det nok litt drygt...og fort kaldt...
    Nordvestlandet får det skikkelig hardt når det først kommer...
    Vi slapp litt lettere unna Dagmar enn dere... Og heldigvis står huset stødig: )

    Klem Iris

    PS! God bedring

    SvarSlett
  3. Hehe, herlig med slike kvelder med gode venner:)
    Selv om det ikke alltid er like kos dagen etter, hihi...

    Så flott planken din ble, det var lurt:)
    Herlig med litt annet enn rødt!!


    Ha en fin feiring av det nye året, gleder meg til og følge bloggen din også i 2012 ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig hilsen hos meg! Tusen takk! Ha en flott nyttårsfeiring :)

    SvarSlett
  5. ahh..du tar jo så fiiine bilder at det er en fryd!
    og svigermormor var et nytt begrep for meg:)

    Fin nyttårshelg! klem!

    SvarSlett
  6. Så fantastisk fin blogg du hadde også! :) Blir så glad for nytt lesestoff, så jeg kommer nok tilbake hit jeg også :) Legger deg til på bloglovin jeg :)

    Nydelig pyntet planke! nydelige bilder ellers i bloggen også <3 Kjekt med en hyggelig kveld med gode naboer med noe godt i glasset. Begynner å bli lenge siden sist jeg nøt et glass rødvin nå. Skal bli koselig når jeg får sprette ei baileysflaske igjen ja :) hihi

    Godt nyttår til deg og dine :)

    Klem

    SvarSlett