onsdag 4. januar 2012

Jeg fikk også..

...noe som sto på ønskelista til jul! Nemlig skikkelige kniver. Tror du ikke min snille svigerfar hadde kjøpt fantastiske "Victorinox"kniver til oss.. 3 stk. Idag ble de testet. Og jeg må ærlig innrømme at jeg var nær på å ta en fingertupp et par ganger. En drøm i forhold til de gamle utslitte knivene vi har.. Selv om de er slipt.
10 poeng til svigers!!


Ellers har det vært en rolig dag med pussling i heimen. Jeg har hatt litt haupiin, så det ble ikke gjort like mye som jeg hadde tenkt. Juletreet er kommet på utsiden av huset iallefall. Og mesteparten av julepynten er borte. Fremdeles litt pjask igjen, men det tar jeg etterhvert. Kjøkkenbordet har fått på ny hvit duk og ny pynt. Det søte settet med sukkerskål og fløtemugge fikk vi til jul, lysestaken og blomsterpotten er også et par av tingene som fikk være med hjem fra gjenbruksbutikken.
Akkurat nå hadde jeg egentlig en liiiten plan om å gå meg en tur, men siden regnet bøtter ned syns jeg det fristet mer å sitte inne... Nyttårsforsett sa du? Mjææææ... ;)

***

Marlene

5 kommentarer:

  1. Gode kniver er mye morsommere enn man skulle tro, om du skjønner? Jeg har ikke rørt noe snacks eller godis siden 2011...og er SÅ fornøyd med meg selv. Vi får e hvor lenge det varer...:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Så koslige bilder.

    Vi fikk de samme knivene til bryllupet -
    er så fornøyd! :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer på bloggen min. Tror ikke jeg har vært her inne før men nå har jeg lagt meg til som følger så jeg kommer gjerne igjen. :)
    Skal si du har vært heldig til jul. Kjempegode kniver!
    Ha en fin kveld.
    Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Så heldige dere er som fikk skikkelige kniver til jul! Det ønsker jeg meg også.. Kanskje noe å ønske seg til bryllupet ;)

    Herlige farger hos deg!
    Klem!

    SvarSlett
  5. OI, for en flott gave! Victorinox er skikkelige saker :) Elsker våre kniver.

    Og du... den lysestaken på de siste bildene...
    jeg fant to lyysråååsa akkurat like på loppis i høst - men kastet dem!! Skrekk og gru. Fikk skikkelig separasjonsangst nå som jeg så hvor fine dine var.

    SvarSlett