mandag 9. januar 2012

Stolt!

Tenk, da er jeg også STOLT medlem av NiB. Kjempe stas! Det er gjennom de jeg har kommet over de utrolig mange flotte bloggene her ute i blogglandia. Artig å være være en del av det. Helt klart. :)

Rolig dag på meg. Jeg har tenk over en del valg jeg skal ta fremover. Utdanning, jobb, nytt bosted, barneskoler, barnehager. Mye en må ta stilling til. Men jeg har en følelse av motivasjon. Dette går og skal gå veldig bra! På full jakt etter leilighet til leie i Molde nå, så om du bor i distriktet og vet om noe, er det bare å ROPE ut. Ikke enkelt å finne den rette. Er  jo litt kresen også. Litt omstilling å leie. Vi bor jo i et forholdsvis stort hus nå. Men vi har ikke lyst å selge med én gang, vi venter en stund etter vi har prøvd ut bylivet litt.

GruGleder meg!!

Klem

7 kommentarer:

  1. Gratulerer - så gøy!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Flink du;-)

    Klem Therese

    SvarSlett
  3. Hei! Her har jeg ikke vært før. Så koselig at du la igjen kommentar hos meg,sånn at jeg fant den flotte bloggen din. Masse fine rammer her. Har prøvd å søkt på frames. Men kunne ikke finne :-/ Sikkert bare jeg som er dårlig til det. Fant jo selvfølgelig mange rammer,men ingen jeg fikk til i photoshop. Men skal prøve å leite vidre.
    Ha en god dag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Gratulerer, velfortjent!
    Og det ordner seg nok..med flytting mm, det gjør det alltid:)

    klem!

    SvarSlett
  5. Gratulerer og velkommen som NIB-blogger. Er ikke lenge siden jeg også ble det, og det er gøy å få være del av et slikt fellesskap : ))

    Veldig mye fint du viser her på bloggen :D Lurer på om jeg må prøve meg på cookie'ne (til helga ;b).

    Super onsdagskveld til deg, flinke!

    Klem.

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Gratulerer!
    Det ordner seg nok :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med medlemskap hos Nib!!
    Er selv bare noen mnd gammel her og det er kjempegøy!!
    Lykke til med bloggingen!! Og gratulerer med leilighet!!
    klm ingrid l

    SvarSlett