søndag 29. januar 2012

Sunday

Ja-a.. Svake menneske. 
Jeg måtte jo såklart en liten tur ut på livet igår. 
En så liten tur som begynte kl. 19 og sluttet kl. 05........

Hurraformeg. 


Men OVERRASKENDE nok, er formen uforklarlig god! Jeg er iallefall ikke noe tettere i nesa enn jeg var igår.. Litt trøttere er jeg nok, men utenom det er det ikke noe å klage på. Jeg var vel ikke den som slo seg mest på flaska igår heller, selv om jeg rangla. Bare kjekt å sosialisere seg litt.

***

Ellers er det innekos og PetShop det går i. Ingenting er bedre for ungene enn å være på besøk hos mormor. Hun har et eget lekerom med mye av lekene jeg og mine søsken har hatt oppigjennom årene. SÅÅ stas. 
Nå sitter jeg for øyeblikket å ser på de herligste korketrekkerne i museflettene til minstemor og håper at de aldri aldri forsvinner. Blir vemodig for mor første besøket hos frisøren tror jeg.. Uff. 


Forresten så var vi ute en liten tur å spist lunch også! 


Ingenting smaker vel bedre enn fersk nysnø. 

Blir mer hus og heim-bilder når jeg kommer hjem igjen btw. ;)

Nyt søndagen!
Klem

5 kommentarer:

  1. Sosialisering er kjekt, og ekstra herlig når formen er fin dagen etter :D

    Ha en fin-fin søndagskveld! :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med et slik lekerom hos mormor:)
    Deilig at formen er på topp selv om du var sen i går...

    Klistermerkene og premiene har gjort dotreningen mye lettere.
    Ho var tørr på ca 2 uker :)
    Bedre enn jeg hadde trodd, ho er jo bare 2,5 år:)
    Hvor gammel er jenta di? Nydelige krøller ho har!!

    Klem Mari

    SvarSlett
  3. hun er så skjønn!!! lik mor si :) godt at du er i bedre form! kos deg i kveld! klem :)

    SvarSlett
  4. Hihi, det ble jo en 'liten' tur ut ja ;)

    Goood bedring og en finfin søndagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett
  5. Var selv ute igår! Det kjennes på kroppen at 12 timers festing er man ikke vandt med:p

    Deilig med nysnø:)

    Ha en fin kveld og god bedring videre:)

    SvarSlett