lørdag 28. januar 2012

Ut på tur

Endelig!
 Skal ikke skryte på oss at vi er noen resere i skisporet.. Men idag fikk vi testet føret. Morro for store og små. Så lenge det varte.. Kan vel innrømme at 1 time etterpå er fire grinte, kalde unger full i kakao og snørr, klare for å dra hjem igjen. Jeg var vel like snørrete og grinete selv igrunn. Hihi.. Men tror formen er stigende. Var godt å lufte seg litt. Lag på lag med varme klær og frisk luft er bare fint. Er bedt ut på livet ikveld, men tror nok jeg skal holde meg på soffan.. Får vel bare infinne meg i at formen ikke er helt 100% enda. ;)

Håper du har en finfin lørdag, enten det er ute eller inne!
Innekos her resten av dagen. Godt.

Klem

5 kommentarer:

  1. Først må jeg si for et megafint smykkestativ du laget. Klapp klapp.
    Deilig med snø. Var ute en fin tur i dag vi også, men det var kald vind. Skal si vi ble røde i kinnene.
    God helg videre.
    Randi

    SvarSlett
  2. Så koselig:)
    Deilig å være ute selv om man ikke er helt på topp!!

    Ha en fin lørdagskveld:)
    Klem Mari

    SvarSlett
  3. Fine bilder, elsker snø!
    Her har det vært is-vind, og all snøen er blåst bort. Sukk.

    Digger at du ikke fremstiller livet som en lysrosa drøm;)
    God bedring (igjen!), klem!

    SvarSlett
  4. Hihi, så koselige bilder! :D
    Vi har også vært ute og nytt vinterens aktivitetstilbud i dag :) HERLIG!

    Fortsatt god bedring :)
    Klem fra
    Laila Johanne

    PS: Takk for flaskemattips! ♥

    SvarSlett
  5. Deilig med slike dager, trenger litt frisk luft:)

    SvarSlett