mandag 23. januar 2012

Rom for Rom: Gangen


Før var alle møblene mørke her, gardinene også. Litt lettere å komme inn her nå..  Bare tapeten som skulla vært bytta ut. Men med fare for å gjenta meg selv, gidder ikke gjøre noe med det siden det er flytting på gang. ;) Fliser på gulv med enkelte blanke innspill.


Babybildet av Lillemor tok jeg selv. Rundt den tiden fant jeg ut at foto var en ting som fenget meg mer og mer. Mange egenklipsede bilder har fått pryde rammene siden. Mine første sko fikk jeg av mamma til konfirmasjonen. Kobberbelagt. Noe av det kjæreste jeg eier.

Solen skinner ute idag også. Jeg har brukt tiden inne under dyna. Småhutrer og halsen klør. Fyshj. Litt egenpleie med pepsi max, sjokolade og halstabletter er ikke feil. Dekadin Hals anbefales! Kjøpt på apotek. Spørs om jeg må finne meg en varm kopp kaffi nå før ungene må hentes i bhg. Våkne litt. Så var det den middagen da......

Ha en friskere dag enn meg! ;)

Klem

6 kommentarer:

  1. Hei på deg!*smile*
    Takker for hyggelige kommentarer hos meg-vit at det settes pris på hver gang!*smile*

    ...misunnelig på plassen din kjenner jeg! I vår midlertidige knøtteleilighet, er selvfølgelig også gangen knøtt..*ler* men siden vi blir her litt lenger enn vi egentlig hadde tenkt, har vi klart å utnytte plassen ganske så godt...godt det er høyt under taket!*blunkesmil*

    ...kjempe fine kobber sko! Og det er så herlig nostalisk når det er det første paret man har brukt! Jeg har spart på mine også, men de har fått lov til å beholde originaldrakt enn så lenge..vi får se....akkurat nå er de en del av mange ting som er pakket ned, og får først komme frem i lyset når vi bor litt større igjen..*hihi*

    ...kjenner meg igjen i d med vond hals altså..har hanglet i flere uker jeg nå...men heldigvis feberfri og sånn igjen nå..og mer energi...så hverdagen er tilbake for min del gitt..Håper du blir super fort frisk! Så god bedring til deg*smile*

    Ønsker deg en fin kveld videre, og fin uke!
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så koselig gang du har! Veldig fint med vinduer på begge sidene av døra, jeg skulle gjerne hatt mer lys inn i gangen min.

    Å utrolig nusselige sko da :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig fin gang!! heldige...
    Er ikke fornøyd med vår gang..Den er en evig utfordring.
    God bedring!! klems:)

    SvarSlett
  4. For en lys og trivelig gang :)
    Jeg kjenner jeg misunner deg de viduene , godt å slippe litt lys inn i gangen ;)

    Ønsker deg god bedring , og tusen takk for at du vil følge meg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Heisa du. Flott gang du har.
    :) Susanne

    SvarSlett