søndag 22. januar 2012

SøndagsLux

Ut på tur, aldri sur!
Herlig vær idag. Sto opp til blå himmel og sol.
Elsk.


Rød og god i kinnene nå. Inne igjen etter en frisk tur på naturstien. Ungene ligger rett ut på sofan i ullundertøyet og slapper av med litt tv. Velfortjent.
Jeg nyter en Latte Macchiato (med Oboy) og prøver å unngå å se på vinduene som sola desperat prøver å fremheve at trenger en vask...... Flaks de blir rene igjen når sola forsvinner. Merkelig det der. *ler*


Igårkveld rotet jeg i "strikkepufffen" og fant noen lapper jeg heklet for evigheter siden. Tanken slo meg at kanskje det var nok til å sy sammen til et babyteppe. Naboene har jo ei fersk lita tulle. Og det var det! Ble lekkert, om jeg skal si det selv. ;)


I ovnen står middagen. Kan du gjette hva? Joda, vi slår til med SKIKKELIG søndagsmiddag idag.
FINDUS FISKEGRATENG! 
Yeheyyyyy! Sånn er det å være alene hjemme.. Jeg er hjemme å steiker fiskegrateng mens mannen er kommet seg til Italia. Hadde fridag og tok seg en tur til Venezia idag.
SøndagsLux sa du..?? ;)  

8 kommentarer:

  1. Heisan...der fant jeg jo deg, og jammen så hyggelig!! legger meg til jeg som følger jeg og.
    så titter vi innom hverandre..Vi har hatt en flott da i sola og snøen vi og ..idyll!!

    SvarSlett
  2. Nydelig babyteppe! Og findus sin fiskegrateng er ikke så ille. Det er jo litt fisk i den og det er bedre enn ingen fisk! ;)

    Hvor i Molde ligger leiligheten dere har fått tilbud om å leie ? 8500 er jo en knallpris! :)

    Spiste fisk i dag vi også. Haimalle.. :P Ha en fin kveld videre! Kleeeeem :)

    SvarSlett
  3. Babyteppet er nyyydelig! Har så lyst å lære meg å hekle slike, men jeg er dessverre bedre venn med strikkepinnene. Spørst om jeg må prøve å lære meg å hekle mer enn luer :P

    Vi har nytt sola i Molde også, men tur i Moldemarka. Herlig!! :)

    Ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekkert teppet blir, for en fantastisk gave!!!!
    Den berømte vindusvasken gruer jeg meg også til, men sambo har investert i en fancy vindusvasker fra kärcher så det går litt lettere.. kan støvsuge vinduene ;) hihi

    Herlig blogg du har og takk for søte kommentarer! Det varmer et bloggehjerte :)

    KLemmer fra meg!

    SvarSlett
  5. Hvis du er skeptisk til kanelknekkebrød kan du prøve med et lite parti av deigen da vet du ;)

    Jeg bor jo på Årø når jeg er hjemme. Dvs på den lille blå gården (uten dyr) rett ved siden av flyplassen mot sentrum! Hoho. Da blir vi nesten "ferienaboer" (kan jeg kalle det det ?) Fint på Årø. På landet - i byen. Du blir vant med støyet fra flyplassen... :P

    klem :)

    SvarSlett
  6. Haha, fantastisk!
    Findus fiskegraten gjør susen... Hihi ;)
    Her har jeg vært hjemme med unger siden
    mannen har vært på guttetur til England.
    Slo på stortromma da det var -40% på alle
    findusprodukter, hihi.. Her hæ det vært fisk hele helgen :)

    Nok om det.. Så fine barn og nydelig lappeteppe.
    Skulle så gjerne kunnet å hekle, men jeg suger i det.
    Har heklet en rute på 2 timer og reiv meg i håret..
    Tror ikke det er min greie ;) litt for utålmodig...

    Koselig med kommentarer fra deg by the way :)
    Og.. Ser du skal på fabelaktig treff, da sees vi jo :)
    Det gleder jeg meg kjempemasse til!!!! ;)

    Mange klemmer til deg!

    SvarSlett
  7. nyyydelig teppe!
    holder akkurat på å lære meg bestemorsruter selv.. :)

    SvarSlett
  8. Haha, jeg er et rørehue uten like :p
    Det er jo moments of joy som skal dit..
    Bare litt likt på slutten... *ler*
    uansett hadde det vært koselig å sett deg..
    Vi får satse på en annen gang... Hihi... ;)

    Ha en fin dag, snupp!

    Stor klem

    SvarSlett