tirsdag 17. januar 2012

Pappesker

huset har begynt å fylle seg opp. Med pappesker. Jeg jobber i den daglivarebutikk, så pappesker er noe jeg har stor tilgang til. Veldig greit å få i hus. Det er MYE som skal pakkes og jeg synes det er greit å begynne å pjaske med å pakke ned ting som ikke blir brukt til daglig. Har tatt bilder av de fleste rommene i huset, uteom kjøkkenet og stua. Tenkte å få unna litt "fyll" først. Når dagslyset bestemmer seg for å ta seg en tur imorgen tror jeg det er klart for å knipses. Og jeg skal selvfølgelig dele bilder. 
Har hatt storopprydding i skuffer og skap og 3 søppelsekker er fylt sålangt. Fyttikatta så mye tjafs vi samler på.
Nyttårsforsett: Være ryddigere INNI skuffer og skap og ikke bare utenpå. ;)
Innimellom øktene prøver jeg å få unna litt i fotobøkene til ungene. Liker IKKE å henge etter. Tanken på at noe skulle vært gjort gjør meg stressa. Har funnet ut at det er mye enkelere å bli ferig med det istedenfor å gå å gnage på det. ;) Fant dette bilde av snuppa i arkivet fra i sommer. Det er noe med dette bildet som gir meg en følelse av ro. Gleder meg til bedre tempraturer og nye fjellturer med ungene. Ingenting er bedre enn å være ute på tur. Ungene får springe fra seg, utforsket naturen og kose seg. De elsker det! En sekk med god niste er et must. Ser virkelig frem til å kunne bo litt nærmere fjell og turområder. Vi har vært flinke til å benytte oss når vi har vært på fastlandet. Moren min er en skikkelig fjellgeit og har dratt med allemann på tur. Hun lager forresten den mest fantastiske turmaten! Om det så er pølse på termos eller de herligse smørbrød, er det alltid spennede å se hva hun drar opp av sekken.
Åååååh, nå gleder jeg  meg skikkelig gitt...!!

Er du glad i å gå på fjellet? :)

1 kommentar:

  1. Takk for gode kommentarer! Her begynner det også å fylles opp med pappesker, så det blir lite interiør bilder herfra om dagen:)
    Vi har ikke tilgang til esker, så jeg har nå kjøpt masse - de er DYRE men kan jo lukkes og stables og det trenger vi jo.
    Skjønner at dere også skal flytte til et mindre sted -det blir en utfording altså - å ikke ta med alt som er en vant til å ha:)

    Lykke til med pakking du!
    Klem

    SvarSlett